کدخبر : 15647 تاریخ انتشار :
A

لیموچی با چه مبلغی پرسپولیسی خواهد شد؟

لیموچی با چه مبلغی پرسپولیسی خواهد شد؟

رویه باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تغییر کرده است.

به گزارش ورزش 360، باشگاه پرسپولیس پس از حذف آلومینیوم از رقابت‌های حذفی انتظار داشت اراکی‌ها با مبلغ 3.5 میلیارد تومان رضایتنامه مهدی لیموچی را صادر کنند که هیات‌مدیره باشگاه اراکی و مجتبی حسینی با این مساله مخالفت کردند. اما بعد از رقابت تنگاتنگی که دو باشگاه استقلال و سپاهان برای گرفتن رضایتنامه آقایی‌پور داشتند، درنهایت باشگاه اهوازی توانست با مبلغ بیش از 30 میلیارد تومان بازیکن جوانش را به تیم اصفهانی بفروشد. با توجه به این اتفاق حالا هیات‌مدیره باشگاه آلومینیوم هم تاکید دارد رضایتنامه لیموچی برای هر تیمی نباید خیلی‌کم باشد. این یعنی باشگاه پرسپولیس اگر به‌دنبال خرید لیموچی است باید حداقل 20 میلیارد تومان برای رضایتنامه او هزینه کند و احتمالا خود او هم همین حدود را می‌خواهد؛ چراکه به‌هرحال بازیکن ملی‌پوش به‌حساب می‌آید. 

خوان گاریدو همان‌طور که خودش تاکید داشت فعالیت‌های نقل و انتقالاتی در تیمش را به مدیریت باشگاه سپرده است. اگرچه خود او نام چند بازیکن خارجی را به باشگاه اعلام کرده اما به‌نوعی تابع تصمیمات و سیاست‌های آنهاست اما مسئولان پرسپولیس در مذاکراتی که با بازیکنان آزاد و نفراتی که تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند به این نتیجه رسیده‌اند باید برای جذب هر بازیکنی 35 تا 40 میلیارد تومان هزینه کنند. درحالی‌که با همین مبلغ می‌توانند بازیکنان خارجی باکیفیتی به خدمت بگیرند و در صورت درخشش آنها بتوانند با قیمت بهتر ترانسفرشان کنند. به‌طور نمونه عبدالکریم حسن با دستمزد 880 هزار دلاری برای یک فصل و نیم به پرسپولیس آمد و این باشگاه الان به این نتیجه رسیده که می‌تواند او را دومیلیون دلار به تیم‌های قطری بفروشد یا اوستون ارونوف که با قیمت حدود یک‌میلیون دلاری برای یک فصل و نیم سرخپوش شد و حالا مشتری چهارمیلیون دلاری از عربستان دارد. چه‌بسا اگر باشگاه پرسپولیس فصل گذشته قرارداد وحدت حنانوف را تمدید می‌کرد، الان او را هم می‌توانستند به تیم‌های خارجی و حتی داخلی بفروشد. هرچند باشگاه گل‌گهر در نیم فصل حاضر بود 100 هزار دلار بابت وحدت بدهد که اوسمار با جدایی او مخالفت کرد. با مواردی که اشاره شد درویش در نظر دارد از حالا بیشتر روی گزینه‌های خارجی تمرکز کند. در حال حاضر چند بازیکن در پست‌های دروازه‌بان، دفاع راست و چپ، وینگر و مهاجم در لیست سرخپوشان هستند که قیمت‌های آنها از 250 هزار شروع شده و به 700 هزار دلار می‌رسد. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار