کدخبر : 15637 تاریخ انتشار :
A

تمایل اسپانسر پرسپولیس به بازگشت علیرضا بیرانوند!

تمایل اسپانسر پرسپولیس به بازگشت علیرضا بیرانوند!

هواداران از روند نقل و انتقالات پرسپولیس نگران شده اند.

به گزارش ورزش 360، هواداران پرسپولیس این روزها بی‌صبرانه منتظر خرید‌های باشگاه‌شان در فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند. با قطعی شدن جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از جمع سرخپوشان حالا هواداران این تیم مدیریت باشگاه خود را تحت فشار گذاشته‌اند که برای جذب بهترین جانشین این نفرات اقدام کند. این در مورد علیرضا بیرانوند هم صدق می‌کند اما وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نیست و احتمال بازگشتش به پرسپولیس بیشتر از جدایی‌اش است. البته مسئولان باشگاه در جذب گزینه‌های داخلی جهت جانشینی بیرانوند تردید دارند و نگرانند گلرهای فعلی لیگ نتوانند جانشین خوبی برای بیرو باشند. از طرفی برای جذب دروازه‌بان خارجی نیز محدودیت دارند؛ چراکه برای پست‌های دیگر قرار است نفرات خارجی جذب شوند. مساله دیگر اینکه اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس هم تمایل به بازگشت بیرانوند دارند و نظر خودشان را در این مورد به این باشگاه اعلام کرده‌اند. در هر صورت روندی که پرسپولیس در یک‌ماه اخیر در فصل نقل وانتقالات در پیش‌ گرفته برای هواداران این تیم راضی‌کننده نبوده و انتظار آنها این است در همین هفته تیم‌شان کامل شود. 

کدام بازیکن درخواست 20 میلیاردی داشت؟

رضا درویش روز گذشته در صحبت‌هایش در مورد وضعیت حاکم بر نقل و انتقالات فوتبال کشورمان مدعی شد بازیکنی برای تمدید قرارداد درخواست 20 میلیاردی داشته، در شرایطی که قرارداد او فصل قبل دومیلیارد بوده است. در این مورد باخبر شدیم منظور درویش از این اظهارنظر احمد گوهری بوده است. دروازه‌بانی که باشگاه پرسپولیس تمایل داشت قرارداد او را تمدید کند تا بتواند برای یک فصل دیگر این بازیکن را به باشگاه آلومینیوم قرض دهد اما او درخواست دستمزد 20 میلیاردی داشت. درخواستی که به‌شدت با مخالفت مسئولان باشگاه مواجه شد و به این ترتیب گوهری جایی در لیست بزرگسالان پرسپولیس برای فصل پیش‌رو نخواهد داشت. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار