کدخبر : 15580 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس - لیموچی را تمام شده بدانیم؟

پرسپولیس - لیموچی را تمام شده بدانیم؟

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با مهدی لیموچی به توافق نهایی رسیده است.

ورزش ۳۶۰ - پرسپولیس تهران که تا اینجای کار عملکرد ناامیدکننده‌ای در بازار نقل و انتقالات داشته بالاخره با یک ستاره به توافق دست یافته است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، فصل گذشته در فوتبال ایران چند ستاره در تیم‌های شمس‌آذر، آلومینیوم، ذوب‌آهن و ملوان درخشیدند که مهدی لیموچی وینگر آلومنیوم اراک یکی از آن‌ها بود. ستاره‌ای که از نیم فصل گذشته زمزمه‌هایی در خصوص پیوستنش به استقلال، پرسپولیس یا سپاهان شنیده می‌شد. حالا و با پایان فصل به نظر می‌رسد مهدی لیموچی هم به پایان مسیرش با آلومینیوم رسیده و سال بعد در تیمی جدید بازی می‌کند.

استقلال و پرسپولیس تهران دو تیم مهمی هستند که خواهان این ستاره‌ی جوان هستند. پرسپولیسی‌ها که مهدی ترابی را در تعطیلات تابستانی از دست رفته می‌بینند به نظر می رسد عطش بیشتری برای جذب این وینگر دارند و استقلالی ها از این جهت که اسلامی، ستاره‌ی ذوب‌اهن را جذب کرده‌اند شاید در جایگاه دوم تصاحب این بازیکن قرار داشته باشند.

نکته‌ی مهم اما اظهارات امروز رجائیان مدیرعامل آلومینیوم بود که خبر داد این بازیکن احتمالا به پرسپولیس می‌پیوندد. آلومینیوم از محل انتقال لیموچی مبلغ قابل توجهی برای صدور رضایت‌نامه دریافت خواهد کرد که یک درآمدزایی بزرگ برای این باشگاه خواهد بود.

از سوی دیگر پرسپولیس که تا اینجای فصل بسیار ناامیدکننده ظاهر شده شاید بتواند در روزهای آتی لیموچی را به عنوان اولین خریدش معرفی کرده و هواداران را کمی آرام کند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار