کدخبر : 15525 تاریخ انتشار :
A

مهدی قایدی اسیر سندروم ستاره معصومی؟

مهدی قایدی اسیر سندروم ستاره معصومی؟

مهدی قایدی ممنوع‌الخروج است و نمی‌تواند فعلا به ایران بیاید.

ورزش 360- داستان مهدی قایدی، ستاره ریزنقش فوتبال ایران، تبدیل به درامی پیچیده شده است. او می‌توانست و احتمالا هنوز هم می‌تواند یکی از بهترین وینگرهای فوتبال ایران شود ولی مسئله اینجاست که به قرار رفتارهای صورت گرفته در زندگی شخصی‌اش، این بازیکن را چندسالی از سطح حرفه‌ای دور نگه داشت.

به گزارش ورزش 360، قایدی این روزها بازیکن تیم شباب‌ الاهلی امارات است که به واسطه عملکرد نه چندان مطلوب در این باشگاه، فعلا جایی در این تیم ندارد و مدام به باشگاهی دیگر قرض داده می‌شود. همین روزها حتی شایعه پیوستن دوباره‌اش به باشگاه استقلال هم مطرح شده که این موضوع ظاهرا منتفی است. آنطور که استقلالی‌ها می‌گویند این منتفی بودن ربطی به مسائل مالی ندارد ولی مشخص نکرده‌اند چه چیزی در این میان حکمفرما است که اجازه نمی‌دهد قایدی دوباره به استقلال برگردد.

در این بین گمانه‌زنی‌ها به قوت خود باقی است. بسیاری اعتقاد دارند مهدی قایدی همچنان با مشکل ممنوع‌الخروجی دست و پنجه نرم می‌کند و اگر به ایران بیاید، اجازه خروج پیدا نمی‌کند. این همان موردی بود که پیش‌تر مانع از حضورش در تیم ملی برای بازی در تهران شد. دلیلش چندان واضح نیست ولی اگر قرار باشد بر اساس شایعات پیش رفت باید گفت ظاهرا قایدی اسیر سندروم ستاره معصومی، همسر سابق شده است. مشکلات شخصی و احتمالا گرفتاری‌ها مربوط به مهریه و این قبیل داستان‌ها باعث ممنوع‌الخروجی ستاره بوشهری فوتبال ایران شده است. ستاره‌ای که اگر قدر خودش را می‌دانست سهم بیشتری از فوتبال حرفه‌ای برمی‌داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار