کدخبر : 15443 تاریخ انتشار :
A

رضا درویش: امسال هم هدف پرسپولیس قهرمانی است

رضا درویش: امسال هم هدف پرسپولیس قهرمانی است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم معارفه از سرمربی این تیم صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، رضا درویش که در این مدت فشار زیادی را از بابت انتصاب سرمربی متحمل شده بود، امروز همراه با سرمربی اسپانیایی خود راهی سالن اجتماعات بانک شهر شد تا در مقابل میکروفن پرتعداد خبرنگاران ورزشی، با هواداران صحبت کند.

**گزینه شایسته را انتخاب کردیم

باشگاه پرسپولیس پس از اینکه چندین گزینه را موردبررسی قرار داد و تلاش داشت که گزینه‌ای در خور شایستگی پرسپولیس را انتخاب کند که با بررسی‌ مختلف از جوانب مختلف به این نتیجه رسید که در خدمت گاریدو باشیم. چندین مذاکره داشتیم که در نهایت به تفاهم رسیدیم و این قرارداد به سرانجام رسید. امروز این قرارداد و همکاری را استارت خواهیم زد و انشاالله که وفاق کلیه تیم بتواند این سرمربی را به خواسته هواداران که تیمی درپرقدرت و قهرمان را در ذهن دارد به نتیجه برساند.

**امیدوارم با کمک گاریدو بازیکن جذب کنیم

قبل از اینکه خدمت آقای گاریدو برسیم چندین بازیکن بودند که بررسی کردیم. از دیروز هم با ایشان چند بازیکن را مورد بررسی قرار دادیم. ایشان بازیکنان ایرانی هم می‌شناختند و چندین بازیکن هم معرفی کردند. امیدوارم با هماهنگی و مشورت ایشان جانشین بازیکنانی را که از برخی پست‌ها رفتند جذب و تیم را تقویت کنیم.

**امیدواریم پنج بانک دیگر هم بیایند

بانک شهر قبل از اینکه متولی ما باشد از قبل هم کنار ما بود و مدد داشت. به اشکال مختلف کمک می کردند. در سی سال اخیر نداشتیم که باشگاه پرسپولیس تمامی دیون اعضای تیم را به طور کامل پرداخت کند. این جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم این کنسرسیوم اعضای دیگرش هم کنار ما باشند و بتوانیم در طور فصل موفق و قوی تر ظاهر شود.

**چندین باشگاه قطری برای عبدالکریم نامه زدند

چندین باشگاه قطری برای جذب عبدالکریم به ما پیشنهاد داشتند و دو باشگاه به ایران آمدند. مشکلات قبلی ایشان در قطر برطرف شده و ایشان از کیفیت و شرایط خوبی برخوردار است و ما تا به امروز عذرخواهی کردیم و گفتیم که نمی توانیم. قبل از جلسه امروز هم یک نامه از باشگاه دادند که ایشان را می‌خواهیم. خودش هم گفت من تیم ملی و فلان را دارم ولی گفتیم ما جایگزین نداریم و فعلا این موضوع را از ذهن خودتان بیرون بیاورید.

**رضاییان با سپاهان قرارداد دارد

در مورد رامین رضاییان هم یک فصل دیگر قرارداد دارد و حرفه ای است که ما وارد مذاکره نشویم. با بازیکنی وارد مذاکره می شویم که قرارداد نداشته باشد و باشگاهش هم بگوید که مشکلی ندارد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار