کدخبر : 15406 تاریخ انتشار :
A

اروگوئه 0 - برزیل 0؛ حذف بدترین سلسائو تاریخ از کوپاآمریکا 2024

اروگوئه 0 - برزیل 0؛ حذف بدترین سلسائو تاریخ از کوپاآمریکا 2024

اروگوئه با شکست برزیل در ضربات پنالتی، راهی نیمه‌نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ شد.

به گزارش ورزش 360، بامداد یکشنبه به وقت تهران، تیم های اروگوئه و برزیل در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ مقابل هم قرار گرفتند. این بازی پس از تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه، در ضربات پنالتی به سود اروگوئه تمام شد تا تیم بیلسا پازل چهار تکه ای نیمه نهایی را تکمیل کند و حریف کلمبیا شود.

اطلاعات بازی اروگوئه و برزیل 

بستر برگزاری: مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴

تاریخ برگزاری: یکشنبه، 1۷ تیر ۱۴۰3 (۷ جولای ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: 04:۳۰ به وقت تهران

مکان برگزاری: استادیوم الجاینت (لاس وگاس)

داور: داریو هررا (آرژانتین)

اخراج: ناهیتان ناندز '۷۴ از اروگوئه 

گزارش بازی اروگوئه و برزیل 

در این دیدار پر برخورد که با 41 خطا (رکوردی در این تورنمنت) از هر دو تیم همراه بود، داروین نونیز، مهاجم اروگوئه، بهترین موقعیت را از دست داد؛ او نتوانست با ضربه سر از فاصله نزدیک دروازه را باز کند. از طرف دیگر، رافینیا در ضدحمله‌ای که ترتیب داده بودند، با واکنش خوب سرخیو روشه روبرو شد.

اروگوئه در نیمه دوم با اخراج ناهیتان ناندز که پس از بررسی VAR برای تکل خشن روی رودریگو کارت قرمز گرفت، 10 نفره شد، اما برزیل نتوانست از این برتری استفاده کند و اروگوئه بازی را به ضربات پنالتی کشاند.

سرخیو روشه، ضربه پنالتی اول برزیل را از ادر میلیتائو مهار کرد و هم تیمی او، داگلاس لوئیز، توپ را به تیر دروازه زد. آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیل، ضربه خوزه خیمنز را دفع کرد تا امید برزیل برای صعود زنده بماند، اما در نهایت مانوئل اوگارته ضربه پنالتی سرنوشت‌ساز را وارد دروازه کرد و اروگوئه را به مرحله بعد رساند.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار