کدخبر : 15343 تاریخ انتشار :
A

رونمایی از سرمربی پرسپولیس تنها دستاورد رضا درویش

رونمایی از سرمربی پرسپولیس تنها دستاورد رضا درویش

شاید بتوان گفت پرسپولیس اولین تیمی بود که برای فصل بعدش برنامه‌ریزی کرد و با توجه به اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر قرار بود 8 شهریور استارت بخورد، سرخپوشان در نظر داشتند از دهم تیر با تیمی کامل استارت بزنند که این اتفاق رخ نداد.

به گزارش ورزش 360، با جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس‌‌ همه برنامه‌ریزی‌های این تیم مختل شد و این باشگاه بعد از گذشت یک ماه از پایان فصل قبل تا الان توانسته فقط تکلیف سرمربی تیمش را مشخص کند و هنوز بیش از 8، 9 بازیکنش بلاتکلیف هستند و خریدی هم در نقل و انتقالات نداشته‌اند. جالب اینکه به گاریدو گفته بودند که لیگ 8 شهریور آغاز خواهد شد و تا قبل از آمدنش حداقل 80 درصد تیم را تکمیل خواهند کرد اما حالا باید به وی اعلام کنند که‌‌ لیگ احتمالا دو هفته زودتر (25 مرداد ماه) آغاز می‌شود و البته هنوز وضعیت نقل و انتقالات باشگاه مشخص نیست. به هر حال قرار بود گاریدو در آخرین ساعات شب گذشته به ایران آمده و امروز نیز در جریان کامل وضعیت باشگاهش قرار بگیرد. 

پرسپولیس همچنان درگیر مذاکرات

مسئولان باشگاه پرسپولیس در یک ماه اخیر مذاکراتی با بازیکنانی چون جواد آقایی‌پور، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده، مهدی لیموچی، ساویو روبرتو، محمدرضا آزادی، علی علیپور، رامین رضاییان، گریگول چابرادزه، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری و یونس اکبرپور داشته اما تا عصر دیروز با هیچ‌کدام به توافق نرسیده بود. در سوی دیگر تکلیف بازیکنان آزاد پرسپولیس هم مشخص نشده و هر روز یک خبر در مورد آنها از این باشگاه شنیده می‌شود. جالب اینکه مسئولان باشگاه ابتدا محرومیت 20روزه درویش را بهانه عدم جذب بازیکن و تمدید قرارداد بازیکنان عنوان کردند. در ادامه قرار شد منتظر روشن شدن وضعیت ترابی، اسماعیلی‌فر و بیرانوند بمانند که مهلت در نظر گرفته‌شده در این مورد هم پنجشنبه هفته گذشته به پایان رسید و باز هم خبری نشد. در شرایط فعلی هم درویش و اطرافیانش مدعی شده‌اند که در این هفته اقدامات نهایی را برای تکمیل تیم‌شان انجام خواهند داد. هر‌چند تعدادی از بازیکنانی که در بالا از آنها اسم برده شد تیم جدید خود را مشخص کرده‌اند و تعدادی هم در آستانه پیوستن به تیم دیگری هستند. ضمن اینکه برخی از نفرات نامبرده هم تحت قرارداد باشگاه خود هستند. 

تاکید سرمربی اسپانیایی روی اردوی خارجی

باشگاه پرسپولیس یکی از برنامه‌های‌ مهمش در تابستان برگزاری اردوی دو هفته‌ای در هلند بوده و قرار است سه بازی تدارکاتی هم در این اردو جزء برنامه‌های اصلی باشد. ابتدا قرار بود این اردو بیست و هفتم تیر استارت بخورد که به سرخپوشان اعلام شد یک هفته‌ای به تعویق خواهد افتاد. در شرایط فعلی نیز قرار شده شورای برون‌مرزی تکلیف این اردو را مشخص کند. در جلسه هفته پیش این شورا ایرادهایی درمورد این اردو گرفته شده و حالا باشگاه پرسپولیس در‌صدد رفع این ایرادات است. اگر مجوز لازم برای برگزاری اردوی هلند صادر شود سرخپوشان در هفته اول مردادماه راهی این کشور می‌شوند. اردویی که گاریدو هم تاکید بر برگزاری آن دارد و به وی نیز اطمینان داده‌اند که این اردوی آماده‌سازی برگزار خواهد شد. 

گاریدو مهاجم و دفاع راست خارجی می‌خواهد

همان‌طور که پیش از این در خبرها داشتیم سرمربی اسپانیایی پرسپولیس تاکید دارد که نفرات خارجی تیمش با نظر او جذب شوند. به خاطر همین هم پرسپولیس مذاکرات با ساویو روبرتو هافبک برزیلی استقلال خوزستان و گریگول چابرادزه مدافع راست ذوب‌آهن را متوقف کرد تا گاریدو در‌مورد آنها تصمیم نهایی را بگیرد. این مربی اسپانیایی خواستار جذب یک دفاع راست و یک مهاجم خارجی در تیمش است و قرار شده گزینه‌های مدنظرش برای این دو پست را به مدیریت باشگاهش معرفی کند. در این بین چند گزینه دیگر نیز در این پست‌ها پیش از این به مسئولان باشگاه معرفی شده‌اند که قرار است نام آنها نیز به گاریدو معرفی شود. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار