کدخبر : 1531 تاریخ انتشار :
A
تیم نکو شاید با یک تغییر؛

بازگشت استقلال به سیستم دفاعی

بازگشت استقلال به سیستم دفاعی

تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد نساجی سیدمهدی رحمتی را با شکستی پرگل بدرقه کرد

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد نساجی سیدمهدی رحمتی را با شکستی پرگل بدرقه کرده تا ضمن نگه‌داشتن تیم شمالی در پایین جدول، سرمربی این تیم را هم از کار برکنار کند. استقلال نسبت به دیدارهای گذشته خود به‌خصوص در نیمه‌دوم و با اضافه شدن بازیکنانی مانند رمضانی و محمدی در فاز هجومی بازی چشم‌نوازتری را نسبت به دیدارهای این فصل خود ارائه داده و این در‌حالی است که این تیم با دو تغییر نسبت به دیدار دربی شماره 102 با تصمیم کادرفنی به میدان رفت.

استقلالی‌ها در این دیدار با یک تغییر اجباری به‌واسطه محرومیت امید حامدی‌فر و اضافه شدن زبیر نیک‌نفس به‌جای وی و یک تغییر تاکتیکی با جابه‌جایی بین پیمان بابایی با مهرداد محمدی در دیدار عصر سه‌شنبه خود مقابل نساجی را آغاز کرده، اما در ادامه مهرداد محمدی که در دیدارهای اخیر استقلالی‌ها به‌خصوص در دیدار دربی تا حدودی روال درخشش ابتدای فصل خود را از دست داده به ترکیب آبی‌ها اضافه شده و دوباره با درخشش خود باعث شد تا این تیم به یک برد پرگل دیگر برسد. با این حال و با وجود برتری پرگل استقلالی‌ها در دیدار با نساجی از اردوی این تیم خبر می‌رسد شاگردان نکونام در دیدار با گل‌گهر از هفته چهاردهم لیگ برتر که یکشنبه آینده به میزبانی سیرجانی‌ها برگزار می‌شود دوباره به ترکیب خود در دربی بازگشته و یکبار دیگر امید حامدی‌فر و مهرداد محمدی به ترکیب اولیه و اصلی آبی‌ها اضافه خواهند شد.

حامدی‌فر در دیدارهای اخیر استقلال یکی از بهترین بازیکنان این تیم به شمار رفته و از سوی دیگر محمدی نیز دوباره درخشش روزهای ابتدایی فصل خود را تکرار کرد تا عبور از نام این دو برای قرار گرفتن‌شان در ترکیب اصلی توسط کادرفنی تقریبا غیر‌محتمل باشد تا به این ترتیب استقلال دوباره با ترکیب دربی 102 به مصاف حریف چغر خود برود. این در شرایطی است که تنها یک احتمال برای جابه‌جایی در این ترکیب وجود دارد آن هم اینکه شاید آرمان رمضانی که او هم در بازی نساجی عملکرد خوبی را به ثبت رساند به‌جای بلانکو در ترکیب ثابت استقلال در بازی با گل‌گهر به میدان برود؛ هر چند شنیده می‌شود با وجود ناکامی مهاجم آرژانتینی در گلزنی، نکونام از عملکرد بلانکو رضایت دارد.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار