کدخبر : 15206 تاریخ انتشار :
A

جواب رد یک لژیونر دیگر به پیشنهاد استقلال

جواب رد یک لژیونر دیگر به پیشنهاد استقلال

با داغ شدن بازار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، بعضا اسامی مطرحی نیز حول و حوش برخی تیم‌ها به‌خصوص تیم‌های پرطرفدار پایتخت و البته تیم‌های صنعتی شنیده می‌شود.

به گزارش ورزش 360، با داغ شدن بازار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، بعضا اسامی مطرحی نیز حول و حوش برخی تیم‌ها به‌خصوص تیم‌های پرطرفدار پایتخت و البته تیم‌های صنعتی شنیده می‌شود که می‌توان از آنها به‌عنوان بمب‌های نقل و انتقالاتی یاد کرد.

یکی از این بازیکنان علی قلی‌زاده است که در فهرست جواد نکونام برای تقویت آبی‌ها در نیم‌فصل دوم لیگ گذشته قرار داشت. درنهایت حضور قلی‌زاده در آن مقطع در استقلال محقق نشد اما حالا شنیده می‌شود نام وینگر ایرانی لخ پوزنان لهستان برای حضور در تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس مطرح شده است. البته قلی‌زاده که بیشتر فصل قبل را به خاطر مصدومیت از دست داد دوباره به دوران آمادگی بازگشته و برای حضور در میدان محدودیتی نخواهد داشت.

قلی‌زاده در گفت‌وگویی کوتاه: «2 سال دیگر با تیم لهستانی قرارداد دارم و رقم رضایتنامه‌ام هم بالاست. یک سال را هم به خاطر مصدومیت دور از میادین سپری کردم و به دنبال آن هستم تا در فصل جدید بتوانم شرایط خوب گذشته را ان‌شاءالله تکرار کنم. بنابراین بعید است شرایطم برای بازگشت فراهم باشد.»

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار