کدخبر : 15205 تاریخ انتشار :
A

چرا کسی حرف‌های بیرانوند را باور نمی‌کند؟

چرا کسی حرف‌های بیرانوند را باور نمی‌کند؟

علیرضا بیرانوند از مردم و رسانه احترام طلب می‌کند، درحالی که خودش هیچ احترامی برای هوادار و حتی قراردادهایی که خودش امضا می‌کند قائل نیست!

به گزارش ورزش 360، از مدیران عامل پرسپولیس در دوره‌های مختلف سوال کنید؛ با هیچ بازیکنی به اندازه بیرانوند مشکل مالی و افزایش قرارداد و اضافه شدن متمم و ... نداشته‌اند. منت می‌گذارد که پول رضایت‌نامه به پرسپولیس رساند اما نمی‌گوید همان سال در ازای فشار بیش از حد به حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت پرسپولیس برای افزایش قرارداد که بعدا در سازمان بازرسی برای گرشاسبی پرونده شد، بند رضایت نامه در صورت گرفتن پیشنهاد خارجی را به قراردادش اضافه کردند.

بیرانوند حتی موقعیت شکست خورده‌اش در اروپا را هم فراموش کرده؛ او دروازه تیم ملی را از دست داده و روی دور مطلق ناکامی قدم بر‌می‌داشت و برای پس گرفتن جایگاه خود در فصلی که جام جهانی در آن بر‌گزار می‌شد به پرسپولیس برگشت تا در این مسابقات با پشتوانه موفقیت پرسپولیس و هواداران باز هم گلر شماره یک باشد .

بیرو اصلا عادت دارد که آرام و قرار نداشته باشد. او همین امشب طوری از مردم و پیشکسوتان گلایه کرده که انگار آنها سال قبل قراردادش را برای مذاکره با استقلال فسخ کردند! گویا این مردم بودند که چندی  قبل بعد از آن مصاحبه کذایی که «هیچ فشاری به باشگاه نمی‌آورم و قراردادم هم هیچ بند فسخی ندارد و مدیران بهتر است سراغ تمدید قرارداد بازیکنان دیگر بروند»  رفتند و قراردادش را یک طرفه فسخ کردند!

گلر جنجالی فوتبال ایران اتفاقا به جای گلایه، باید از خودش سوال کند چرا با این همه آمار، رکورد و سوابقی که به آن می‌بالد به خاطرش دستور احترام گذاشتن می‌دهد، کسی دیگر برایش ارزشی قائل نیست؟! حقیقت اما این است؛ کسی جز علیرضا بیرانوند مقصر سقوط آزاد اعتبار و احترام او نیست! بیرو نمی‌خواهد قبول کند این حجم از غرور و خودخواهی دلیل ایستادن‌ در میان این همه اعتراض و گلایه است. او می‌خواهد رکوردها و عناوینی که به دست آمده فراموش نشود اما مردم رفتار و اقدامات جنجالی‌ و زننده‌اش را  فراموش کنند. 

درحالی که مواجهه با قضاوت و حافظه مردم به هیچ عنوان انتخابی نیست! بیرانوند با این رفتار طلبکارانه و ادبیات تهدیدآمیز با سرعت بیشتری به سمت انزوا پیش می‌رود.  او یکی از بزرگ‌ترین بازیکنانی است که جایگاه خودش را نمی‌داند. وقتی پای پول و منافع مالی بیشتر که آن را «حق» تعریف می‌کند وسط باشد، او  روی دور فراموشی و اشتباه کردن می‌افتد. شروع می‌کند به ضربه زدن به خود و پیاده روی روی اعصاب هوادار! اگر غیر از این بود نباید یک دوربین مقابل خود قرار می‌داد و پانزده دقیقه متوالی تک‌گویی‌ می‌کرد! او حتی هنوز نمی‌‌داند که آدم مناسبی برای مونولوگ کردن هم نیست؟

حرف آخر درباره یکی از بخش‌های مهم ویدیوی منتشر شده از سوی بیرانوند؛ جایی که او تاکید می‌کند فسخ قراردادش قانونی بوده است.

بله! او از راه قانونی اقدام به فسخ کرده و الان دیگر بازیکن پرسپولیس نیست ولی باید تبعات احتمالی حقوقی این کارش را هم بپذیرد. و‌ واقعیت بزرگ‌تر؛  اینکه حق انجام این کار داشته یا نه و فسخ قانونی بوده یا خیر را کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تعیین می‌کند! نه خودش!

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار