کدخبر : 15051 تاریخ انتشار :
A

طلب ۶ میلیاردی و سه پیشنهاد مانع تمدید مدافع پرسپولیس

طلب ۶ میلیاردی و سه پیشنهاد مانع تمدید مدافع پرسپولیس

تمدید قرارداد مدافع سرخ‌ها با موانعی مواجه شده است.

به گزارش ورزش 360، علی نعمتی مدافع پرسپولیس که قراردادش با پرسپولیس به  پایان  رسیده است سه تیم لیگ برتری را خواهان خود می بیند.

گفته می شود سه تیم سپاهان ، تراکتور و فولاد خواهان جذب علی نعمتی هستند اما با این وجود باز هم این بازیکن پاسخی به  سه تیم خواهانش نداده و اولویتش را حضور در پرسپولیس اعلام کرده است .

علی نعمتی فعلا در شهر زادگاهش نیشابور، مشغول  امتحانات دانشگاهی  است بازیکنی که البته درچند مدت اخیر از تمرین کردن هم غافل نبوده تا برای شروع تمرینات از فرم مطلوب دورنماند .او در آخرین صحبتی که مدیران با باشگاه پرسپولیس داشته به مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه اعلام کرده که طلب شش میلیاردی او را بپردازند و گزینه اولش را باز هم پرسپولیس اعلام کرده است.

نعمتی تا این لحظه حرفی از جدایی نزده اما بعید نیست که اگر مطالبات او پرداخت نشود این بازیکن هم مانند چند بازیکن دیگر پرسپولیس وسوسه شده و به یکی از پیشنهادات ارایه شده پاسخ مثبت بدهد .

نعمتی توسط یحیی گل محمدی که در  شهرخودرو مشهد هم مربی اش بود به پرسپولیس آمد و حالا یکی از تیم های خواهان او فولاد یحیی گل محمدی است.

در شرایطی که از بین مدافعان میانی پرسپولیس کنعانی زادگان قرارداد دارد و پورعلی گنجی قراردادش را تمدید کرده وضعیت سه بازیکن دیگر این پست یعنی گولسیانی ، فرجی و نعمتی نامشخص است هر چند نعمتی می تواند مدافع چپ هم باشد.

 

منبع ایران ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار