کدخبر : 14994 تاریخ انتشار :
A

اصرار جواد نکونام به بازگرداندن هافبک تکنیکی به استقلال

اصرار جواد نکونام به بازگرداندن هافبک تکنیکی به استقلال

هافبک خوش تکنیک و سابق استقلالی‌ها یکی از نفرات مدنظر جواد نکونام است که احتمال بازگشتش به این تیم وجود دارد.

به گزارش ورزش 360،  مسئولان استقلال این روزها به طور رسمی وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شده‌اند و به دنبال توافق با بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند. در این رابطه استقلالی‌ها تاکنون با برخی بازیکنان مذاکره کرده‌ و به توافق رسیده‌اند و در روزهای آینده احتمالا شاهد رونمایی رسمی از برخی بازیکنان جدید آبی‌ها باشیم.

یکی از نفراتی که در روزهای قبل شایعاتی درباره پیوستنش به استقلال وجود داشت و حالا به نظر می‌رسد این مسئله برایش جدی‌تر دنبال می‌شود، داریوش شجاعیان است.

بازیکنی که چند سال قبل بمب نقل و انتقالات شد و با هیاهوی فراوان به استقلال پیوست، دو فصل گذشته را در هوادار تهران سپری کرد و حالا به واسطه بازی‌های خوب در فصل پیش بار دیگر مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته است.

    با نظر کادرفنی استقلال، مسئولان این باشگاه مذاکرات مثبتی را با شجاعیان داشتند و توافقات اولیه نیز حاصل شده است. با این حال هنوز قراردادی مابین دو طرف امضا نشده و همه چیز به آینده موکول شده است.

ظاهرا جواد نکونام برای پست هافبک وسط چند بازیکن را به مدیران باشگاه پیشنهاد کرده که شجاعیان هم یکی از آنهاست و البته خودش بسیار علاقه‌ دارد دوباره پیراهن استقلال را بپوشد. به همین خاطر توافقات نهایی هم حاصل شده و احتمال بازگشتش وجود دارد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار