کدخبر : 14981 تاریخ انتشار :
A

پیام خاص گولسیانی برای هواداران بعد از خداحافظی

پیام خاص گولسیانی برای هواداران بعد از خداحافظی

گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس و تیم‌ملی گرجستان بعد از باخت به اسپانیا و خداحافظی از یورو ۲۰۲۴ پیامی در صفحه شخصی خود نوشت.

به گزارش ورزش 360، گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس که با زدن گل قهرمانی فصل را به بهترین شکل به پایان رساند به تیم ملی فوتبال گرجستان برای بازی‌های یورو ۲۰۲۴ دعوت شد و در این تورنمنت هم خوش درخشید و به همراه تیم ملی کشورش به مرحله یک هشتم صعود کرد اما در این مرحله گرجی‌ها حریف قدرت اسپانیا نشدند و از ادامه مسابقات بازماندند.

اکنون با پایان کار گرجستان در یورو گولسیانی پیامی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «من مفتخرم که عضو تیمی بودم که در این عرصه بزرگ، نشان داد می‌تواند غیرممکن‌ها را انجام دهد.»

«چیزی مرا آزار نمی‌دهد. می‌دانم که آن‌ها بهترین‌های جهان بودند. می‌دانم که ما با یک تیم تقریبا بی‌عیب و نقص روبرو شدیم که در برابر آن‌ها مجاز به هیچ اشتباهی نیستیم. با این حال، وقتی با چنین هیولایی مواجه شدیم، این احساس وجود داشت که می‌توانیم برنده شویم.»

«در تمام نیمه اول خستگی‌ناپذیر از خود دفاع کردیم. در حالی که آن‌ها با آرامش و سازماندهی حملات خود را از هر طرف ادامه دادند و در نهایت این برتری تبدیل به گل و پیروزی آن‌ها شد. من خیلی فکر می‌کنم و احتمالا مثل همه تیم، احساس ناکارآمدی دارم اما هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، بیشتر متوجه می‌شوم که در فوتبال منظم بودن بالاخره همه چیز را سر جای خودش قرار می‌دهد.»

«با تشکر از هواداران گرجستان؛ شما واقعا خاص بودید. با احساس، با فرهنگ، متحد، زیبا و پرانرژی. این برد بزرگ شماست!»

339961

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار