کدخبر : 14922 تاریخ انتشار :
A

پدیده لیگ به خاطر استقلال قید روسیه را زد؛ اولین شکار استقلال امروز می‌بندد

پدیده لیگ به خاطر استقلال قید روسیه را زد؛ اولین شکار استقلال امروز می‌بندد

سرانجام پس از چند دور مذاکره باشگاه استقلال موفق شد با جواد آقایی‌پور، ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان، به توافق نهایی برسد.

به گزارش ورزش 360، جواد آقایی‌پور فصل گذشته ستاره تیم پورموسوی بود و در یک ماه اخیر مشتریان زیادی داشت و تا آستانه عقد قرارداد با اورنبرگ روسیه هم پیش رفت اما مدیران باشگاه استقلال توانستند با پرداخت مبلغی بالا او را از تیم روسی هایجک کنند تا آقایی‌پور فصل آینده با پیراهن آبی‌پوشان تهران به میدان برود.

قرار است روز دوشنبه از این بازیکن رونمایی شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ادعا کرد که محمدجواد آقایی‌پور که چند روز پیش در فرودگاه برای سفر به روسیه دیده شده بود در ایران حضور دارد و به خارج از کشور نرفته است.

او در حال بررسی پیشنهادات خود است و انتخاب را بر عهده خودش گذاشته‌ایم. هر کجا که راحت‌تر است به آنجا برود. من در جریان اینکه او پای پله‌های هواپیما و پای پرواز بوده نیستم ولی همه تیم‌ها می‌خواهند با او قرارداد ببندند.

استقلال، پرسپولیس و سپاهان به او پیشنهاد داده‌اند. ما نهایت همکاری را با حفظ منافع باشگاه استقلال خوزستان با او خواهیم کرد.او در ایران است و جایی هم نرفته است.

من هم امروز ظهر در فرودگاه بودم. شاید رفته پیشواز و استقبال یکی از دوستانش، شاید هم عکس برای گذشته بوده و امروز منتشر شده است. آقایی پور در ایران حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادات خود است.  

 

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار