کدخبر : 1483 تاریخ انتشار :
A
ارتش یک نفره پرسپولیس

در ستایش عالیشاه؛ کاپیتانی که امید تیمش است

در ستایش عالیشاه؛ کاپیتانی که امید تیمش است

کاپیتان پرسپولیس در بهترین فرم خود قرار دارد.

به گزارش ورزش 360، با اینکه پرسپولیس در این فصل و مخصوصا در ۹ بازی گذشته شرایط فنی خوبی نداشته و فقط یک برد کسب کرده، اما در همین تیم نا آماده بازیکنی وجود دارد که حالا به امید هواداران تیمش تبدیل شده است.

صحبت از امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس است. بازیکنی که از فصل گذشته در فرم خوبی بود و با گل قهرمانی جام حذفی به بهترین شکل فصل را برای خودش و پرسپولیس به پایان رسید.

با شروع فصل جدید بازهم نگاه‌ها و امید‌ها به امید عالیشاه بود، اما مصدومیت‌های پیایی باعث شد تا عالیشاه زیاد در ترکیب اصلی قرار نگیرد. با این شرایط اما عالیشاه در بازی‌هایی که برای پرسپولیس به زمین رفته کاملا تاثیرگذار بوده است. گل زیبا در دربی و پاس گل در دیدار با استقلال خوزستان آخرین تاثیرگذاری‌های عالیشاه روی گل‌های پرسپولیس است.

او در بازی مقابل الدحیل در قطر هم بهترین بازیکن زمین بود و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

ذکر این نکته هم ضروری است که عالیشاه کارگردان اکثر حملات خطرناک پرسپولیس در بازی‌هایی بوده که در زمین حاضر شده. تجربه بالا، دید خود در زمین، تعصب به پیراهن و ... مواردی است که عالیشاه را به بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس تبدیل کرده است.

او بر خلاف ترابی و صادقی که زیاد فصل درخشانی نداشتند بسیار خوب بوده و در هر بازی که در زمین حضور نداشته ، پرسپولیس به شدت با کمبود خلاقیت مواجه بوده است.

کاپیتان پرسپولیس که تنها امید این روزهای پرسپولیسی ها است می تواند نقش پررنگی در بیرون بردن تیمش از گرداب مشکلات فنی و غیرفنی داشته باشد و باید دید او در آینده تا چه اندازه می تواند نقش خود را در تیم بزرگ پرسپولیس ایفا کند.

منبع برنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار