کدخبر : 1479 تاریخ انتشار :
A

ترین‌های هفته سیزدهم؛ تکرار و تکرار

ترین‌های هفته سیزدهم؛ تکرار و تکرار

سپاهان همچنان با نتایج درخشانش شانسی برای دیگر تیم‌ها باقی نمی‌گذارد.

به گزارش ورزش 360، هفته سیزدهم سه برنده بزرگ داشت؛ استقلال، سپاهان و ملوان. تراکتور و استقلال خوزستان هم در کنار این سه تیم نتایج مطلوبی کسب کردند. این نتایج باعث شد تا انتخاب بهترین‌های هفته سیزدهم کمی سخت شود و چند تیم شایسته در جمع ترین‌ها نماینده‌ای نداشته باشند.

تیم هفته: سپاهان

با تقدیر از استقلال و ملوان بازهم مانند هفته‌های اخیر عنوان تیم هفته به سپاهان می‌رسد. نتایج سپاهان در هفته‌های اخیر چاره‌ای به غیر از انتخاب این تیم به عنوان تیم هفته باقی نگذاشته است. مگر می‌شود تیمی که در خارج از خانه با 5 گل به پیروزی رسیده است را به عنوان تیم برتر هفته انتخاب نکرد؟

مربی هفته: مهدی تارتار (ملوان بندرانزلی)

پیروزی در رفسنجان برای تیمی مثل ملوان دستاورد بزرگی است چه برسد اینکه برد با 4 گل باشد. شاگردان مهدی تارتار با این برد ارزشمند یک‌بار دیگر قدرت خود را در این فصل نشان دادند و به رده چهارم صعود کردند.

پاس گل: منتظر محمد (مس رفسنجان)

یکی از بازنده‌های بزرگ هفته هم در جمع ترین‌های هفته نماینده دارد. مس رفسنجان در روزی که 4 بر یک به ملوان باخت، یک گل زیبا به‌ثمر رساند. زیبایی این گل البته بیشتر به پاس گل آن مربوط می‌شود. منتظر محمد، بازیکن عراقی مس با یک پاس استادانه از میانه میدان، لوسیانو پریرا را صاحب بهترین موقعیت برای گلزنی کرد.

گل هفته: پدرام قاضی‌پور (ملوان بندرانزلی)

برای مشاهده گل هفته هم باید در همان رفسنجان باقی ماند. گل اول ملوان یکی از گل‌های باکیفیت لیگ ایران بود. گل‌های هفته معمولا گل‌های انفرادی‌اند. این گل اما به دلیل کار تیمی فوق‌العاده به عنوان گل هفته برگزیده شد. گل اول پدرام قاضی‌پور به مس کیفیت ملوان در این فصل را نشان می‌دهد. گل ابوالفضل جلالی به نساجی هم گل زیبایی بود، اما از آنجا که ضربه پس از برخورد با پای مدافع وارد دروازه شد، شرایط انتخاب را نداشت. استقلال با بدشانسی در جمع ترین‌های هفته نماینده ندارد، دقیقا مثل استقلال خوزستان و تراکتور.

بازیکن هفته: شهریار مغانلو (سپاهان)

شهریار یک‌بار دیگر عنوان بازیکن هفته را از آن خود کرد. زدن 2 گل، کسب یک پنالتی و ثبت یک پاس گل کارنامه درخشانی است که مغانلو از خود به جاگذاشت و باعث شد تا با شایستگی تمام بازیکن هفته شود. 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار