کدخبر : 1477 تاریخ انتشار :
A

از فلورانس تا اصفهان؛ این ستاره تازه سپاهانی‌ها است

از فلورانس تا اصفهان؛ این ستاره تازه سپاهانی‌ها است

در روز پیروزی درخشان سپاهان در لیگ یک هافبک اهل بورکینافاسو خودش را به عنوان ستاره جدید لیگ برتر معرفی کرد.

ورزش 360 - سپاهان با پنج گل هوادار را از میان برداشت. در این بازی بازیکنان زیادی برای زردپوشان اصفهان گلزنی کردند اما بی‌شک ستاره این تیم بازیکن تازه اضافه شده به ترکیب بود. برایان دابو که با دو پاس گل این پیام را برای دیگران مخابره کرد که سپاهان یک گلساز حرفه‌ای را استخدام کرده است.

به گزارش ورزش 360، دو گل از پنج گل روز گذشته سپاهان روی پاس برایان دابو به ثمر رسید. بازیکنی که به دلیل مشکلات در ثبت قرارداد و صدور کارت بازی‌اش از هفته هشتم به ترکیب این تیم اضافه شد اما خیلی زود نشان داد که یک بازیکن خارجی با کیفیت در لیگ برتر ایران است.

ستاره سابق فیورنتینا اهل بورکینافاسو است و حالا کم‌کم خودش را به فرم ایده‌آل رسانده و به بازیکن اصلی تیم مواریس تبدیل شده است. او نهایتا در هفته سیزدهم توانست نامش را در فهرست گل‌سازهای لیگ ثبت کند و با دو پاس گل به رامین رضائیان و شهریار مغانلو پایه‌گذار پیروزی ارزشمند تیمش باشد.

با این حساب سپاهان برای ادامه مسیر در کورس قهرمانی باید روی قابلیت‌های دابو بیشتر تمرکز کند. اگرچه این هافبک هم باید روی رفتار حرفه‌ایش تمرکز کرده و عصبانیتش را کم کند. چه اینکه او در هفته‌ی هشتم و در اولین دقایق حضورش در لیگ برتر تصمیم مواریس برای تعویض را نپذیرفت و منجر به درگیری مختصری شد.و با این حال هم او هم مواریس آن روزها را فراموش کرده‌اند و حالا در کنار هم به دنبال قهرمانی سپاهان هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار