کدخبر : 14611 تاریخ انتشار :
A

ژوزه مورایس جواب سپاهان را نمی‌دهد

این‌طور به نظر می‌رسید که شاید همسر ایرانی مورایس بهانه‌ای برای حضور مجددش در سپاهان باشد اما با وجود اینکه مدیران باشگاه سپاهان روی این موضوع حساب ویژه‌ای باز کرده بودند ممکن نشد و به نظر می‌رسد بازگشتی در کار نیست.

به گزارش ورزش 360، سپاهانی‌ها پس از پایان جام حذفی از این مربی خواستند تا به استراحتی چندروزه برود و پس از بازگشت درمورد ادامه همکاری و برنامه‌های این مربی گفت‌وگو کنند. این‌طور که شنیدیم اما سرمربی سپاهان در روزهای اخیر جواب تماس‌های مدیران باشگاه سپاهان را نمی‌دهد. همین موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده و کم‌کم مدیران این باشگاه نیز به این نتیجه رسیدند که او بازگشتنی نیست. 

همین نگرانی‌ها باعث شد سپاهانی‌ها پیشنهاداتی را با مربیانی داخلی مطرح کردند تا اگر آن‌طور که به نظر می‌رسد مربی پرتغالی‌شان به ایران برنگشت باب مذاکره را باز کرده و سرمربی تازه‌ای انتخاب کنند. یکی از گزینه‌های مورد نظر آنها محرم نویدکیاست. نویدکیا اما تمایلی به همکاری با سپاهان ندارد. البته نه اینکه دوست نداشته باشد سرمربی سپاهان شود بلکه به نظر می‌رسد او هنوز خود را آماده سرمربیگری در این تیم نمی‌داند و نمی‌خواهد اتفاقاتی که دو فصل گذشته برایش افتاد بار دیگر تکرار شود. از این رو ترجیح می‌دهد چند فصلی را در تیم‌هایی به جز سپاهان مربیگری کند تا به‌نوعی آب‌دیده شده و در شرایط بهتری این تیم را تحویل بگیرد. بلندپروازی‌های محرم با سپاهان بدون شک به این سرعت محقق نمی‌شود. از طرفی مدیران این باشگاه نمی‌خواهند رو دست بخورند. قطعا آنها با اینکه منتظر بازگشت مورایس هستند اما نیم‌نگاهی به مربیان خارجی نیز دارند تا درصورت لزوم جایگزین سرمربی پرتغالی کنند. 

لیست مورایس در حال پیگیری

مدیران باشگاه سپاهان معتقدند مورایس برمی‌گردد چون با آنها قرارداد دارد و لیست فصل آینده را نیز به باشگاه داده ‌است. آنها راه‌هایی را امتحان کردند که بازگشت مورایس را محتمل می‌کند. در واقع مدیران باشگاه سپاهان قبل از سفر مورایس به کشورش از او خواستند تا لیست فصل آینده را در اختیارشان قرار دهد. این مربی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد دیگر به سپاهان برگردد دو شب قبل از جام حذفی به درخواست باشگاه، لیستی از بازیکنان مورد نیاز را به آنها ارائه داد اما تاکید کرد که ارائه این لیست به معنی ادامه همکاری مجدد نیست. 

جالب است که سپاهانی‌ها با همان لیست پیش می‌روند و یارگیری‌ها را آغاز کردند. بازیکنانی مثل لیموچی، عارف حاجی‌عیدی، لطفی، محمدحسین اسلامی و محمد علی‌نژاد (بازیکن قرضی سپاهان در فولاد)که باشگاه سپاهان در حال مذاکره و نامه‌نگاری برای جذب آنها است از جمله نفرات حاضر در لیست مورایس هستند، حتی تمدید قرارداد با نیما میرزازاد، محمد کریمی و میلاد زکی‌پور نیز از جمله موارد ذکرشده در لیست سرمربی سپاهان است. غافل از اینکه این لیست به درخواست مدیران باشگاه سپاهان تنظیم شده و به معنی بازگشت این مربی نیست. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار