کدخبر : 14551 تاریخ انتشار :
A

داوید بتونی؛ دست راست زیدان و سرمربی تراکتور!

داوید بتونی؛ دست راست زیدان و سرمربی تراکتور!

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند داوید بتونی مربی فصل بعد تراکتور تبریز خواهد بود.

ورزش ۳۶۰ - در حالی در تبریز هنوز وضعیت مالکیت جدید تیم مشحص نیست رسانه‌ها از یک نام بزرگ در اطراف نیمکت این تیم صحبت می‌کنند. 

به گزارش ورزش ۳۶۰، رسانه‌های اسپانیایی امروز نوشتند که داوید بتونی سرمربی بعدی تی‌تی‌های تبریز است. بتونی را در فوتبال اسپانیا به عنوان دست راست زین‌‌الدین زیدان می‌شناسند. مربی فرانسوی که در سال‌های مربیگری زیدان همواره کنار او بوده و نقش مهمی در موفقیت‌های او داشته است.

با این حال بتونی بعد از دوران کم‌کاری زیدان تصمیم گرفته تا خودش را به عنوان نفر اول برخی نیمکت‌ها معرفی کند و بعد از یک تجربه در سوئیس احتمالا تا هفته‌های بعد سر از تبریز در ایران در می‌آورد.

بتونی تجربه 4 سال مربیگری در رئال مادرید را در قامت دستیار مورد اعتماد زین‌الدین زیدان در کارنامه خود دارد و 2 سال هم در تیم رئال کاستیا در قامت دستیار زین‌الدین زیدان فعالیت کرده است. جالب آنکه بتونی و زیدان در تیم جوانان کن فرانسه هم به عنوان مربی و سرمربی سابقه همکاری با یکدیگر را دارند تا مهم‌ترین بخش دوران مربیگری داوید بتونی در کنار سرمربی افسانه‌ای رئال مادرید رقم خورده باشد اما حالا این سرمربی 52 ساله به دنبال آن است تا یک تجربه جدید به‌دست آورد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار