کدخبر : 14501 تاریخ انتشار :
A

باورنکردنی؛ مهدی طارمی باندبازی در تیم ملی را تایید کرد!

باورنکردنی؛ مهدی طارمی باندبازی در تیم ملی را تایید کرد!

پیش از این درخصوص جو حاکم بر اردوی تیم ملی به اتفاقات اردوی این تیم در حین برگزاری جام ملت‌های آسیا 2023 اشاره کرده بودیم.

به گزارش ورزش 360، پیش از این درخصوص جو حاکم بر اردوی تیم ملی به اتفاقات اردوی این تیم در حین برگزاری جام ملت‌های آسیا 2023 اشاره کرده و در این خصوص توضیح دادیم که اخبار و حواشی بسیاری پیرامون تیم ملی در قطر منتشر شده تا مشخص شود آن‌طور که باید و شاید حواس بازیکنان معطوف به مسائل فنی و تاکتیک‌های ارائه‌شده از سوی کادر فنی نبوده است.

در این مورد به‌صورت مشخص به اختلاف نظر، باندبازی و شکاف عمیقی که بر سر بستن بازوبند کاپیتانی در تیم ملی وجود داشته نیز اشاره کردیم. در این گزارش که خیلی پیش‌تر از صحبت‌های طارمی بود، این‌طور نوشتیم که: «در جریان دیدار ایران و ازبکستان در مقدماتی جام‌جهانی 2026 نیز که سردار آزمون کاپیتان تیم ملی بود، وقتی این بازیکن تعویض شد سعید عزت‌اللهی به سمت طارمی رفت تا بازوبند را به بازوی این بازیکن ببندد اما طارمی به شکل عجیبی همراه با حرکات سر و دست از این کار امتناع کرد تا درنهایت، در آن بازی بازوبند به علیرضا بیرانوند برسد. شنیده می‌شود در دیدار فوق نیز طارمی اعتقاد داشته باید از ابتدا او بازوبند را بر بازو می‌بسته است.»

این در حالی است که بعدا شرح این ماجرا باعث شد تا نزدیکان تیم ملی این خبر را از اساس تکذیب کرده اما با توضیحات سربسته طارمی و تایید ضمنی این ماجرا، مشخص شد که در واقعیت مسائلی مثل بازوبند کاپیتانی و اینکه چه بازیکنی آن را روی بازو ببندد یا عدم میدان دادن به باتجربه‌ها و موضوعاتی به این شکل در واقع آرامش تیم ملی را هدف قرار داده و به نظر می‌رسد درصورتی‌که در آینده نزدیک برای این دست از مشکلات تدبیر و راه‌حل جدی وجود نداشته باشد، باید باز هم شاهد انتقاداتی از سوی بزرگان تیم ملی در انتقاد به رفتار کادر فنی باشیم.

نکته مهم اینکه اگر چه طارمی از مدیریت قلعه‌نویی روی بازیکنان بزرگ تعریف کرده اما در همین مقطعی که این چهره سرمربی تیم ملی شده، باندهای ایجادشده در تیم ملی تا حدودی کار را برای قلعه‌نویی هم سخت کرده و شاید هم عدم دعوت از کاپیتان‌های سابق تیم ملی به اردوی‌های بعد از جام ملت‌ها خیلی هم بی‌ربط به این موضوع نباشد!

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار