کدخبر : 14353 تاریخ انتشار :
A

همه محدودیت‌های جواد نکونام برای فصل جدید

همه محدودیت‌های جواد نکونام برای فصل جدید

محدودیت‌هایی پیش‌روی نکونام برای بستن تیمی منسجم و مقتدر برای فصل جدید وجود دارد.

به گزارش ورزش 360، البته جواد نکونام که با همین نفرات در فصل گذشته 67 امتیاز کسب کرده بود در نشست خبری آخرین دیدار استقلال با اشاره به این نکته صراحتا اعلام کرد که تمامی این نفرات برای فصل بعدی نیز همچنان در لیست او برای ادامه همکاری جا دارند، اما اینکه آیا با وجود تعداد کم بازیکنان کارساز در فصل قبلی و وجود ضعف‌های فنی در نمایش استقلال، آیا این حرف سرمربی آبی‌ها می‌تواند در فضای حقیقی مطرح شده باشد یا یک نوع تعارف باشد؛ به‌نظر می‌رسد نکونام بیشتر هدفش دومی باشد! 

اما با همه این اوصاف طی روزهای اخیر نام‌های فراوانی از قلب خط دفاعی تا نوک خط حمله برای تقویت استقلال مطرح شده و این در صورتی است که در لیست فصل بعد به‌نظر می‌رسد فقط جای سیدحسین حسینی به‌عنوان دروازه‌بان اصلی در ترکیب این تیم سفت باشد، اما سایر بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی با توجه به وضعیت این تیم در فصل پیش باید تلاش بیشتری را به خرج دهند. البته در این بین شاید بتوان نام نفراتی مانند چشمی، ماشاریپوف، جلالی و بلانکو را هم بگنجانیم، اما در سایر پست‌ها حتی در فاز دفاعی که این تیم بهترین آمارها را به خود اختصاص داد گویا تغییراتی به وجود خواهد آمد.  

بر همین اساس این تیم در حالی در پست‌های دفاع وسط و در مرکز زمین روی پست‌های هافبک میانی و وینگرها و بعضا از روی نداشتن مهاجم نوک زهردار در فصل گذشته با ضعف‌ها و مشکلاتی مواجه بود که برای تقویت استقلال مدل 1403 دو محور محدودیت جذب بازیکنان داخلی و کاهش سهمیه بازیکنان خارجی باعث شده است تا نکونام دست به عصاتر از هر زمان دیگری به فکر تقویت تیمش باشد.  

البته در این بین با خروج احتمالی یامگا و احتمالا منتظر محمد جا برای استفاده از دو بازیکن خارجی دیگر باز خواهد شد که شنیده می‌شود مذاکرات برای پوشاندن پیراهن آبی بر تن گزینه‌های کادرفنی برای فصل آینده ادامه دارد. از سوی دیگر هم این تیم به مانند هر تیم دیگری در لیگ برتر تنها می‌تواند 7 بازیکن لیگ برتری را جذب کند که این هم بدان معناست دست نکونام برای یک پوست‌اندازی عمیق در ترکیب تیمش برای فصل بعدی به‌طور واقعی بسته خواهد بود.  

نکته پراهمیت اما اینکه تا به امروز هنوز هیچ بازیکنی به‌صورت رسمی از جمع استقلالی‌ها جدا نشده و به نظر می‌رسد همچون فصل گذشته سرمربی این تیم قصد دارد با به نتیجه رسیدن مذاکرات، هم‌پستی‌های نفرات جدید را در‌صورتی‌که در لیست خروجی وی باشند، به‌سمت درهای خروجی باشگاه هدایت کند! 

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار