کدخبر : 14278 تاریخ انتشار :
A

شرط بازگشت زنوزی به تراکتور مشخص شد

شرط بازگشت زنوزی به تراکتور مشخص شد

باشگاه تراکتور در روزهای آینده شرایط بسیار حساسی را خواهد داشت.

به گزارش ورزش 360، در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع فصل نقل و انتقالات، تراکتور همچنان وضعیت مبهم و نامشخصی دارد. هنوز معلوم نیست که محمدرضا زنوزی نسبت به تیمداری در این باشگاه تمایل دارد یا اینکه تصمیم جدیدی را برای این باشگاه خواهد گرفت.

در همین خصوص خبرنگار ما گفت‌وگویی را با سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

* وضعیت برای باشگاه چطور است و آیا اتفاق جدیدی رخ داده است؟

همانطور که در این چند روز بارها عرض کردم، بحث باشگاه تراکتور در حال حاضر فقط واگذاری و انتقال است که از طرف مجمع مشخص شده و بنده به عنوان مدیر تیم، مسئول پیگیری این اتفاق هستم. تمام تمرکز باشگاه روی این مسئله است.

* در جلسات بین آقای زنوزی و مسئولان استانی چه چیزی اتفاق افتاده؟

جلساتی بین مسئولان استان و جناب آقای زنوزی و همچنین اعضای مجمع باشگاه برگزار شده و انتظارات طرح شده است.

* ما شنیدیم که مسئله درخواست آقای زنوزی برای معافیت مالیاتی مطرح است.

به هیچ عنوان این موضوع درست نیست و اصلا بحث معافیت مالیاتی یا کمک مالیاتی مطرح نیست. در این سال‌ها که آقای زنوزی تیمداری کرده، ایشان بدون هیچ چشم‌داشت و کمک مالی، از طریق شرکت زیرمجموعه هلدینگ دریک، باشگاه را اداره کرده. در مورد مالیات اصلا بحث معافیت مالیاتی مطرح نیست بلکه مسئله شناسایی هزینه اسپانسر در این رابطه بوده که ارتباط به معافیت مالیاتی ندارد.

* یعنی شما درخواست کمک مالیاتی و مالی را تکذیب می‌کنید؟

باشگاه از هیچ نهادی درخواست کمک مالی نکرده و نمی‌کند و هلدینگ دریک و شخص آقای زنوزی در راستای رسالت اجتماعی و عشق و علاقه نسبت به مردم و جوانان شهر تبریز و خطه آذربایجان برای خود قائل هستند، وارد مقوله تیمداری شدند و طی این سال‌ها هزینه شخصی زیادی را پرداخت کردند. اگر در مورد مسائل مالی صحبت می‌شود، صرفا مسائل مالی است که در همه جای دنیا تیم‌های ورزشی از آن برخوردار هستند؛ از جمله حق پخش تلویزیونی در شبکه سراسری و استانی است.

* شما چه انتظاری در این خصوص دارید؟

* این چه تاثیری در تیمداری خواهد داشت؟

به عنوان نمونه وقتی بازیکنی قصد دارد با تیمی قرارداد ببندد و تیمش را انتخاب کند، وقتی می‌بیند که قرار است 30 مسابقه آن تیم در شبکه سراسری پخش شود، حاضر است با مبلغ کمتری به آن تیم برود چرا که این مسئله باعث می‌شود عملکردش بهتر دیده شود و از این موضوع در بعد تبلیغاتی هم سود و منفعت مالی به دست می‌آورد در صورتی که بازیکنان سایر تیم‌ها از این فرصت بهره‌مند نیستند و در کنار اینکه بخش خصوصی با محدودیت مالی برای امضای قرارداد مواجه است، این موضوع هم باعث می‌شود رقابت ناعادلانه قبل از ورود به چمن سبز و بیرون از زمین شکل بگیرد. البته این حق هر تیم و بازیکن است اما ما دوست داریم که چنین مواهبی با عدالت و مساوات تقسیم شود.

 


 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار