کدخبر : 14150 تاریخ انتشار :
A

آرامش قبل از طوفان؛ زنوزیِ بمب افکن

آرامش قبل از طوفان؛ زنوزیِ بمب افکن

با توجه به شرایط پیش‌آمده برای تراکتور تبریز، به نظر می‌رسد که دوره مالکیت محمدرضا زنوزی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ورزش 360، تراکتوری‌ها یک فصل پرماجرا را پشت سر گذاشتند که فرجام آن، حضور در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک‌چهارم نهایی بود؛ هر چند که باید اشاره داشت تراکتوری‌ها در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشتند اما با پذیرش باخت مقابل شارجه نتوانستند به مرحله گروهی رقابت‌ها راه پیدا کنند. نکته مهم آنکه رویه تغییر و تحولات در کادرفنی سرخ‌پوشان حفظ شد و در فصل اخیر، پاکو خمس، محمد نصرتی و حمید مطهری در نقش سرمربی کار خود را در تیم تبریزی پیش بردند.

هواداران تراکتور بعد از جدایی پاکو خمس امیدوار به حضور یحیی گل‌محمدی در تیم‌شان بودند که عدم صدور مجوز گل‌محمدی باعث شد تا این انتقال مهم منتفی شود و مطهری در نقش سرمربی تراکتور کارش را پیش برد. روند پرنوسان نتیجه‌گیری سرخ‌پوشان تبریزی با وجود جذب ستاره‌های پرشمار باعث شد تا هواداران تراکتور نسبت به عملکرد تیم مالکیتی و مدیریتی باشگاه موضع بگیرند و حتی علیه برخی ستاره‌های تیم‌شان هم موضع‌گیری تندی داشتند و کار به درگیری در فرودگاه هم کشید!

سهام تراکتور خریدار ندارد، زنوزی ماندنی است؟

محمدرضا زنوزی که در سالیان اخیر مالکیت باشگاه تراکتور را برعهده داشته، پیش از پایان فصل وعده داده بود که تیمی قدرتمند برای حضور در فصل آتی رقابت‌های باشگاهی خواهد بست اما رفته‌رفته او از تصمیم خود منصرف شد تا اینکه بعد از پایان فصل، اطلاعیه واگذاری سهام باشگاه تراکتور رسماً منتشر شد! با وجود گذشت نزدیک به 20 روز از انتشار این اطلاعیه، هنوز مشتری رسمی‌ای برای خرید سهام تراکتور اعلام وجود نکرده و از تبریز خبر می‌رسد که احتمالاً دوره مالکیت زنوزی ادامه پیدا می‌کند.

هوشنگ نصیرزاده که در نقش مدیرعامل تراکتور فعالیت می‌کرد، از سمت خود کناره‌گیری کرده و مدیرعامل فولاد خوزستان شده است اما گفته می‌شود که چراغ خاموش فعالیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان تبریزی آغاز شده است. کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2 به‌واسطه قهرمانی سپاهان در جام حذفی، به نظر می‌آید که زنوزی و تیم مالکیتی کنونی تراکتور را برای ادامه کار ترغیب کرده و آن‌ها به دنبال آن هستند تا تیمی پرستاره برای قدرت‌نمایی در 3 تورنمنت مهم در فصل آتی آماده کنند.

ستاره‌های پرسپولیس در تیررس زنوزی!

مالک باشگاه تراکتور در دوران فعالیت خود در این تیم، همواره سعی داشته تا با جذب سرمربیان و البته بازیکنان داخلی و خارجی سرشناس، ترکیب تراکتور را پرستاره کند و حالا به نظر می‌رسد که این رویه برای فصل جدید هم ادامه خواهد داشت. هواداران تبریزی در حالی چشم به راه تعیین‌تکلیف وضعیت تیم‌شان هستند که گفته می‌شود مذاکرات چراغ خاموش با چند ستاره لیگ برتری آغاز شده و رایزنی‌های اولیه برای جذب آن‌ها در حال انجام است.

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی که پیشتر حضور آن‌ها مراسم ختم همسر محمدرضا زنوزی خبرساز شده بود، 3 ستاره در تیررس زنوزی هستند. جالب آنکه هر 3 بازیکن با پرسپولیس در زمینه تمدید قرارداد خود به توافق نرسیده‌اند و همین مسئله باعث شده تا بیش از پیش سرخ‌پوشان تبریزی نسبت به جذب این بازیکنان ترغیب شوند. البته که در صورت منتفی‌شدن فروش سهام تراکتور و نهایی‌شدن تداوم مالکیت زنوزی که احتمالاً طی روزهای آتی اتفاق خواهد افتاد، او در وهله نخست باید به سراغ تعیین مدیرعامل و سرمربی جدید برای تیمش برود و سپس اقدام به جذب بازیکن کند اما آنچه مشخص است اینکه زنوزی قصد دارد تا با جذب ستاره‌های سرشناس، نام تیمش را در بازار نقل‌وانتقالات پیش‌رو بر سر زبان‌ها بیندازد.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار