کدخبر : 14121 تاریخ انتشار :
A

این بار رامین رضاییان تا لب تشنه رفت ولی چشمه برنگشت

این بار رامین رضاییان تا لب تشنه رفت ولی چشمه برنگشت

رامین رضاییان پس از کسب اولین عنوان قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران از سپاهان جدا شد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، قهرمانی سپاهان در جام حذفی با خداحافظی دفاع راست ۳۴ ساله این تیم همراه شد. رامین رضاییان که روزهای درخشانی در این تیم پشت سر گذاشته بود، پس از پایان بازی و قهرمانی اعلام داشت که در فصل بعد در سپاهان توپ نخواهد زد.

رامین رضاییان یکی از شاخص‌ترین و موفق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده است ولی بزرگ‌ترین نقطه ضعف کارنامه این بازیکن عدم قهرمانی در رقابت‌های باشگاهی بود. رامین چندین بار تا آستانه قهرمانی رفت ولی به نحو عجیبی از رسیدن به آن ناکام ماند. رضاییان در هفته پایانی لیگ پانزدهم برای پرسپولیس گل زد و امیدوار بود که این گل، گل قهرمانی باشد ولی این تیم به نحو دراماتیکی از قهرمانی بازماند. پرسپولیس لیگ شانزدهم مصمم و مقتدر به سمت قهرمانی رفت اما در اواخر فصل، رضاییان توسط برانکو ایوانکوویچ به دلیل مسایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شد تا این بازیکن جایی در پرسپولیس قهرمان نداشته باشد.

رضاییان در پایان فصل از پرسپولیس جدا و لژیونر شد و پرسپولیس در تمام سال‌های غیبت رضاییان به قهرمانی رسید. در لیگ بیست‌ویکم که پرسپولیس برای تکرار قهرمانی‌هایش دچار مشکل شد، در نیم‌فصل دوم رامین رضاییان به این تیم بازگشت و بازی‌های درخشانی ارائه داد ولی این درخشش برای قهرمانی پرسپولیس کافی نبود. رامین رضاییان فصل بعد به سپاهان رفت و در این تیم هم فوق‌العاده ولی در ۲ فصل حضور در این تیم در لیگ عنوانی بهتر از دوم و سوم کسب نکرد تا اینکه بالاخره طلسم قهرمان‌نشدن‌های رضاییان با قهرمانی سپاهان شکسته شد.

بهترین روزهای رامین در سپاهان

ستاره باتجربه طلایی‌پوشان بهترین آمار دوران بازیگری خود در فوتبال ایران را در سپاهان ثبت کرد. رضاییان در مجموع در ۷۰ بازی برای سپاهان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت. رامین در این تعداد بازی ۲۰ بار دروازه حریفان را باز کرد. رضاییان ۱۹ پاس گل هم داد و در مجموع روی نزدیک به ۴۰ گل تاثیرگذار بود. در مدت حضور رضاییان در سپاهان تنها شهریار مغانلو روی تعداد گل بیشتری از رضاییان تاثیرگذار بوده که این مقایسه بیش از پیش کارنامه درخشان رامین رضاییان را در پیراهن سپاهان نشان می‌دهد.

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار