کدخبر : 14009 تاریخ انتشار :
A

ترکیب احتمالی سپاهان برای فینال جام حذفی

ترکیب احتمالی سپاهان برای فینال جام حذفی

؛ژوزه مورایس برای آخرین مرتبه 11 بازیکن اصلی تیمش را انتخاب می‌کند و امیدوار است که این مسابقه به جام قهرمانی ختم شود.

به گزارش ورزش 360، سپاهان روزهای سختی را در فصل بیست و سوم لیگ برتر پشت سر گذاشت؛ روزهایی که درنهایت منجر به کسب رتبه سومی این تیم پایین‌تر از استقلال و پرسپولیس شد. آنها 57 امتیاز کسب کردند و پرسپولیس و استقلال به عنوان قهرمان و نایب قهرمان به ترتیب 68 و 67 امتیاز.

پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت سپاهان به نسخه جدیدی از آرایش و نمایش دست پیدا کرد که با شروع سال جدید نمایان بود. حالا آنها یک مسابقه با تا پایان خوش فصل فاصله دارند و انتظار می‌رود مورایس بهترین نفرات خود را برای مسابقه فینال در نظر بگیرد.

مورایس در این مسابقه هادی محمدی را به دلیل دو کارته شدن و میلاد زکی‌پور را به دلیل اخراج در نیمه نهایی مقابل گل‌گهر در اختیار ندارد.

با این وصف می‌توان ترکیب سپاهان را در فینال مقابل مس رفسنجان به شرح زیر تصور کرد: 

پیام نیازمند، آریا یوسفی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

مهم‌ترین ابهام ترکیب سپاهان این است که نیما میرزازاد در چهارچوب دروازه به عنوان سنگربان شماره یک قرار خواهد گرفت یا میرزازاد. با این حال اتفاقات بازی نیمه نهایی شاید مورایس را به انتخاب نیازمند برساند.

در قلب خط دفاعی با توجه به محرومیت هادی محمدی به احتمال فراوان محمد دانشگر در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و زوج سیاوش یزدانی خواهد بود.

در پست دفاع چپ شانس آریا یوسفی برای پر کردن جای میلاد بیشتر است و رامین رضائیان هم مثل همیشه در پست دفاع راست بازی خواهد کرد.

در خط میانی سپاهان شانس کریمی، دابو و نورافکن برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است و یک خط جلوتر هم فرشاد، شکاری و شهریار شانس شروع بازی در جمع 11 بازیکن اصلی را دارند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار