کدخبر : 14002 تاریخ انتشار :
A

سیدحسین حسینی از استقلال جدا می‌شود؟

سیدحسین حسینی از استقلال جدا می‌شود؟

سیدحسین حسینی فصل گذشته موفق ترین دروازه‌بان لیگ برتر بود و استقلال با این دروازه‌بان ادامه می‌دهد و دروازه‌بان جدیدی در لیست خرید استقلال قرار نگرفته است.

به گزارش ورزش 360، ابتدای فصل گذشته بود که انتقادات از سیدحسین حسینی به اوج خود رسید و تماشاگران از باشگاه درخواست جذب یک دروازه بان جدید را داشتند. شدت این انتقادات به حدی بود که همسر این دروازه بان مجبور به واکنش شد. ناکامی باشگاه در ثبت قرارداد با علی بیرو و هم چنین جذب امیر عابدزاده موجب شد تا یک بار دیگر شاهد حضور حسینی در اردوی آبی ها باشیم. سیدحسین در فصلی که گذشت این قدر در استقلال خوب عمل کرد که حالا تماشاگران تیم خواستار ادامه حضور وی در ترکیب تیم هستند.

در فصلی که گذشت حسینی ۱۸ کلین شیت در استقلال انجام داد و با آبی ها صاحب بهترین خط دفاعی در لیگ برتر شد و به نوعی در بین همه گلرهای لیگ برتر کمترین گل خورده را داشت.

اینروزها شایعه ای پیرامون این بازیکن می چرخد. او بعد از محرومیت از حضور در اردوی تیم ملی شانس حضور در ترکیب استقلال برای فصل آینده را از دست داده است. پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که این خبر شایعه است و سیدحسین حسینی با گذر از مشکلات بار دیگر به اردوی تیم ملی خواهد برگشت و در فصل جدید هم در ترکیب آبی ها به میدان خواهد آمد.

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار