کدخبر : 14000 تاریخ انتشار :
A

عکس | خانه سلطنتی امیر قلعه‌نویی

عکس | خانه سلطنتی امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی، بازیکن سابق فوتبال و همچنین مربی تیم ملی ایران است. تصاویری از خانه مجلل او منتشر شده است. خانه‌ای مجلل و جذاب در شمال تهران که تصاویری از آن را در ادامه خواهید دید.

به گزارش ورزش 360، امیر قلعه نویی از افراد سرمایه‌داری است که زندگی مجللی دارد. این تصاویر که دکوراسیون سلطنتی خانه قلعه نویی را نشان می‌دهد این وضوع را تایید می‌کند.

در خانه‌ی امیر قلعه‌نویی از تم رنگی کرمی و قهوه‌ای استفاده شده است. مبلمان نئوکلاسیک کرمی و طلایی رنگ در هماهنگی با فرش قهوه‌ای و کرمی قرار دارد.

وجود شومینه‌ای بزرگ که دو طرف آن بوفه قرار داده شده است، نشان می‌دهد که این خانه‌، فضای پذیرایی بزرگ دارد. گوشه‌ای از این خانه سلطنتی با کنسولی کلاسیک و اکسسوری‌ها و آینه‌ی روی آن که در آنها رنگ‌های قهوه‌ای، سفید و طلایی به کار رفته، تزئین شده است.

تصویر زیر که مشخص نیست خانه امیر قلعه‌نویی است یا در جای دیگری گرفته شده، سالنی با دکوراسیون کلاسیک و رنگ‌های سفید، کرمی و زرشکی است. ابزارهای روی دیوار و پرده به شکلی کلاسیک هستند ولی در کنار آنها از مبل مدرن و فرش سنتی استفاده شده است و جالب است که این تفاوت در مدل مختلف وسایل باعث دلزدگی نمی‌شود.

خانه‌ی مجلل نیاز به محوطه و فضای سبزی جذاب دارد تا یک خانه کامل و زیبا را ایجاد کند. تصاویری از فضای محوطه خانه امیر قلعه نویی را می‌بینید. اینطور که از تصاویر مشخص است، این بازیکن به داشتن حیاطی بزرگ و سبز علاقه دارد. ترکیبی از کاشت گیاهان سوزنی برگ و همیشه سبز در این باغچه‌ها کاشته شده است.

6-14

5-18

3-24

2-30

8-9

 

منبع ویستا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار