کدخبر : 13992 تاریخ انتشار :
A

چالش جدید پرسپولیس؛ حفظ ستاره‌های ناراضی و هوایی

چالش جدید پرسپولیس؛ حفظ ستاره‌های ناراضی و هوایی

رضا درویش برای حفظ تیم خود در این تابستان کار سختی را پیش رو دارد.

به گزارش ورزش 360، باشگاه پرسپولیس در روزهایی که سخت به دنبال پیدا کردن یک گزینه مناسب برای جانشینی اوسمار ویرا است با یک چالش بزرگ از سوی ستاره‌هایش مواجه شده است؛ اتفاقی که البته از مدت‌ها قبل قابل پیش‌بینی بود.

تقریبا دو ماه پیش هشدار دادیم که باشگاه تراکتور به تعدادی از بازیکنان پرسپولیس مثل علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی و علی نعمتی پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی داده است اما در آن مقطع رضا درویش تاکید داشت که چرا برخی رسانه‌ها همه باشگاه‌ها را رها کرده و به تمدید قرارداد بازیکنان ما گیر داده‌اند.

جالب اینکه در روزهایی که باشگاه پرسپولیس باید برای تمدید قرارداد ستاره‌های تیمش اقدام می‌کرد‌ بند فسخ به قرارداد بیرانوند اضافه کرد تا این دروازه‌بان برای بله گفتن به پیشنهاد تراکتور یا عقد قرارداد جدید با رقمی خیلی بهتر راه همواری داشته باشد. در هر صورت هم‌اکنون ستاره‌های پرسپولیس به دنبال امضای قرارداد 30 میلیاردی با تیم خود هستند و چه‌بسا به 27 میلیارد تومان هم رضایت بدهند اما مدیریت این باشگاه همچنان اصرار به قرارداد 21 میلیاردی با یکی دو میلیارد آپشن دارد.

در کنار این مساله نیز کسر پاداش‌های پرداخت‌شده در نیم‌فصل دوم از قرارداد سرخپوشان خودش مشکل‌ساز شده است. برخی از این نفرات مدعی‌اند دو برابر پیشنهادی که از پرسپولیس برای تمدید دریافت کرده‌اند را از تیم های دیگر دارند اما دل‌شان می‌خواهد در تهران بمانند. باشگاه پرسپولیس به خاطر سقف قرارداد نمی‌تواند هر خواسته بازیکنانش را عملی کند و این موضوع قدر مسلم به‌راحتی قابل حل نخواهد بود. ناگفته نماند که اگر ستاره‌های پرسپولیس قصد رفتن به تراکتور را داشته باشند تا زمانی که با پرسپولیس تسویه حساب نکنند تصمیم خود را عملی نخواهند کرد. قرار است ظرف سه چهار روز آینده با حمایت بانک شهر باشگاه پرسپولیس طلب بازیکنانش را پرداخت کند و تا قبل از این موضوع هم اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار