کدخبر : 13984 تاریخ انتشار :
A

تیم بعدی یحیی گل‌محمدی مشخص شد

تیم بعدی یحیی گل‌محمدی مشخص شد

یحیی گل‌محمدی که در نیم فصل گذشته از پرسپولیس جدا شد، فصل آینده هدایت فولاد خوزستان را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش ورزش 360، فولاد خوزستان بدون‌شک فصلی کابوس‌وار و ناباورانه را گذراند و تیمی که جزو تیم‌های سرمایه‌دار، متمول و البته با زیرساخت‌های مناسب محسوب می‌شود، تا یک‌قدمی سقوط به لیگ دسته اول هم پیش رفت و اگر ساسان انصاری در جدال با نساجی مازندران موفق به گلزنی نمی‌شد، قرمزپوشان اهوازی باید فصل آینده را در لیگ دسته اول پشت سر می‌گذاشتند. با این وجود آن‌ها به شکلی دراماتیک در سطح اول فوتبال ایران ماندند و فصل آینده هم در لیگ برتر شرکت می‌کنند.

فولادی‌ها در فصلی که گذشت با علیرضا منصوریان، اولی گلادیسون، خوان ایگناسیو مارتینس، احمد آل‌نعمه و عبدالله ویسی همکاری داشتند و سرانجام ویسی بود که توانست سهمیه فولاد را در لیگ برتر حفظ کند. با این وجود، بعد از مسجل‌شدن بقای فولاد خوزستان در لیگ برتر، زمزمه‌هایی درباره احتمال تغییر و تحولات در کادرفنی به میان آمد  اینکه عبدالله ویسی فصل آینده در تیم فولاد خوزستان نخواهد بود و مدیران باشگاه اهوازی به دنبال انتخاب جایگزینی مناسب برای ویسی هستند تا فولاد در فصل آینده بتواند به کورس مدعیان برگردد.
به نظر می رسد هدایت قرمزپوشان اهوازی به یحیی گل محمدی سپرده شده و او سال آینده در فولاد مربیگری می کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار