کدخبر : 1383 تاریخ انتشار :
A

کدام بازیکنان فوتبال خودرو وارد کردند؟

کدام بازیکنان فوتبال خودرو وارد کردند؟

مروری بر لیست بازیکنانی که مجوز واردات خودرو دریافت کرده اند.

به گزارش ورزش 360، پس از جام جهانی بازیکنان تیم ملی مجور واردات خودرو دریافت کرده بودند که خواشی زیادی هم در پی داشت. با ابطال این قانون مروری داریم بر لیست تیم ملی که توانسته بودند این مجوز را دریافت کنند.

احسان حاج صفی، سردار آزمون، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، صالح حردانی، یاسین سلمانی، رامین رضاییان، علی کریمی، کریم انصاری فرد، سامان قدوس، مهدی قایدی، میلاد سرلک، سعید عزت اللهی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سید مجید حسینی، علی قلی زاده، مهدی ترابی، ابوالفضل جلالی، سیاوش یزدانی، علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، امید نورافکن و سید پیام نیازمند.

با این حال، چند نکته مهم وجود دارد که نباید از آنها گذشت. پاداش دادن به بازیکنان برای رسیدن به جام جهانی چیزی غیرعادی یا بد نیست و حق آن‌ها بود که دولت این امکان را بر اساس وعده‌های خود به آن‌ها ارائه دهد. اما روش ارائه این امتیازات، که مربوط به رسیدن به جام جهانی است، باید به طور کامل و شفاف توسط فدراسیون فوتبال شفاف‌سازی شود.

سوال این است که آیا این فهرست بر اساس سلیقه تهیه شده است یا قوانین و فرمول‌هایی برای بازیکنانی که این پاداش را دریافت می‌کنند وجود دارد. به عنوان مثال، بازیکنی که در لیست نهایی حداقل شصت درصد از اردوهای منجر به رسیدن تیم ملی به جام جهانی حضور داشته باشد. یا اینکه این فهرست فقط شامل بازیکنان حاضر در جام جهانی است.

اگر نکته اول ملاک باشد، بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، رامین رضاییان و روزبه چشمی نباید در این فهرست باشند، زیرا در اردوهای مقدماتی حضور نداشتند. نکته دیگر این است که دولت هم برای جام جهانی تعداد قابل توجهی سکه به ملی پوشان داده بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی، برخی از مقامات و مدیران فدراسیون فوتبال این امتیاز واردات خودرو را دریافت کرده‌اند و دلیل این موضوع مشخص نیست.

 

منبع خودرو بانک
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار