کدخبر : 13803 تاریخ انتشار :
A

مربی تیم ملی والیبال: برای بردن آمریکا به زمین می‌رویم

مربی تیم ملی والیبال: برای بردن آمریکا به زمین می‌رویم

مربی تیم ملی والیبال ایران، گفت از کسب پیروزی برابر آمریکا ناامید نیستیم.

به گزارش ورزش 360، مردان والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ به ترتیب به مصاف تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان خواهند رفت و در اولین دیدار خود از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۳۰ خرداد برابر آمریکا به میدان می‌روند.

تیم ملی والیبال ایران امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) آخرین تمرین خود را در سالن اصلی مسابقات انجام داد و مربی تیم ملی پس از این تمرین درباره رویارویی با آمریکا اظهار داشت: بچه‌ها امروز تمرینی خیلی خوب، شاداب و با روحیه قبل از بازی با آمریکا در سالن اصلی مسابقات انجام دادند.

عبدالرضا علیزاده تصریح کرد: آمریکا یکسری تغییرات انجام داده است و با سه دریافت‌کننده و سه قطر پاسور مقابل ایران ظاهر خواهد شد. امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب انجام دهیم و برنده از زمین خارج شویم.

وی در مورد کیفیت سالن اصلی مسابقات گفت: این سالن یکی از بهترین سالن‌های جهان است و کیفیت بالایی دارد. شنیده‌ایم تماشاگران زیادی هم به سالن می‌آیند.

مربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که امید به برد آمریکا دارید یا نه، بیان کرد: ناامید نیستیم. به قصد برد به زمین می‌رویم و با تمام وجودمان بازی می‌کنیم.

منبع فدراسیون والیبال
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار