کدخبر : 13505 تاریخ انتشار :
A

آخر خط مرد یونانی در اصفهان؟!

آخر خط مرد یونانی در اصفهان؟!

بازی با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می‌تواند حکم آخرین حضور اوزونیدیس سرمربی یونانی در گل گهر سیرجان را داشته باشد.

به گزارش ورزش 360، کار گل گهر در اصفهان سخت است و آنها باید سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان از جام حذفی حذف کنند.اصفهانی‌ها بعد از ناکامی در رقابت‌های لیگ برتر انگیزه‌های زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی دارند و قطعاً با تمام قوا به مصاف گل گهر سیرجان خواهند رفت. طبق شنیده‌ها هیچ بعید نیست که در صورت پیروزی سپاهان در این بازی و حذف گل‌گهر سیرجان, اوزونیدیس از کشورمان برود و فصل آینده شاهد حضور یک مربی دیگر و شاید ایرانی روی نیمکت گل گهر سیرجان باشیم.

سپاهان در رقابت لیگ برتر به مقام سوم رسید و با توجه به شکست‌های زیادی که داشت خیلی زود از کورس رقابت با پرسپولیس و استقلال خارج شد اما آنها در جام حذفی انگیزه‌های زیادی دارند و خوب می‌دانند که از این طریق می‌توانند شانس حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا را پیدا کنند.از طرفی گل گهر هم که در نیم فصل دوم یکی از تیم‌های ناکام لیگ برتر بود، در جام حذفی نتایج خوبی گرفت و بعضاً حریفان خود را با نتایج پرگل شکست داد.با تمام این اوصاف و با توجه به میزبانی سپاهان باید پذیرفت که سیرجانی‌ها کار بسیار سختی دارند و این بازی شاید آخرین دیداری باشد که اوزونیدیس سرمربی یونانی را روی نیمکت گل گهر ببینیم.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار