کدخبر : 13302 تاریخ انتشار :
A

​مورد عجیب و شبه برانگیز لیست خرید اوسمار

​مورد عجیب و شبه برانگیز لیست خرید اوسمار

موج دلالی و شائبه فساد و زدوبند در فوتبال ایران به اوج خود رسیده است.

به گزارش ورزش 360، بازار نقل و انتقالات لیگ برتر ایران شروع شده است و تیم‌های بزرگ ، شروع به صید شاه‌ماهی‌ها کرده‌اند. 

اما تیم پرسپولیس در شرایطی که هفته پیش موفق شد عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم را کسب کند هنوز از جدایی یا ابقای  اوسمار ویرا سرمربی برزیلی خود مطمئن نیست.

با اینحال باشگاه پرسپولیس طبق برنامه قبلی خود در تلاش است تا لیست بازیکنان مورد نظر اوسمار را برای لیگ بیست و چهارم جذب کند حتی اگر سرمربی بعدی آنها را نخواهد!

 یکی از بازیکنان لیست سرمربی برزیلی ، احمدرضا زنده‌روح هافبک ۳۱ ساله تیم گل‌گهر سیرجان است. زنده‌روح بعد از اتمام خدمت سربازی به سیرجان بازگشت و در لیگ بیست و سوم توانست عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند. این هافبک با ۷ گل زده بعد از سعید سحرخیزان، برترین گلزن سیرجانی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بود.

نکته عجیب اما حضور این هافبک در لیست اوسمار است آن هم در شرایطی که این تیم در این پست مسعود ریگی و سینا اسدبیگی را نیز دارد و در نیم فصل دوم محمد خدابنده‌لو را نیز از مس رفسنجان به خدمت گرفته است.

از طرفی نیز میلاد سرلک با پایان یافتن خدمت سربازیش به زودی از جمع ملوانی‌ها جدا خواهد شد و به اردو قرمزها باز خواهد گشت.

با وجود این این تعداد هافبک در پرسپولیس مشخص نیست چرا سرمربی برزیلی اسم زنده‌روح را در لیست بازیکنان مدنظر خود قرار داده است. آیا او فریب دلالان را خورده یا وارد بازی‌های رسواکننده آنها شده است؟ البته این مورد بعید است چون بازیکن مذکور کارنامه بدی نداشته است هرچند در پرسپولیس کاربرد ندارد.

منبع تابناک
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار