کدخبر : 13188 تاریخ انتشار :
A

عکس | فعالیت‌ مشکوک فرهاد مجیدی در اینستاگرام

عکس | فعالیت‌ مشکوک فرهاد مجیدی در اینستاگرام

فرهاد مجیدی این روزها فعالیت زیاد و پر از ابهامی در صفحه شخصی خود دارد.

به گزارش ورزش 360، از همان روزهای نخست جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء، پیش بینی مقصد بعدی او به یکی از جذاب‌ترین ابهامات فوتبال ایران تبدیل شد. سرمربی محبوب و سابق استقلال پس از تجربه یک فصل خوب در جمع ببرها، در فصل دوم و پس از توافقی دو طرفه، به همکاری خود با این تیم پایان داد.

طی هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر علاقه تیم‌های اماراتی و حتی خارج از این کشور به مجیدی شنیده می‌شد ولی سرمربی محبوب هواداران استقلال همه چیز را به پایان فصل موکول کرد تا بتواند در نهایت بهترین تصمیم را برای آینده ورزشی خود بگیرد.

اما نکته جالب این است که بر خلاف روزهای نخست جدایی مجیدی از کلباء، او طی روزهای گذشته به شدت در فضای مجازی و صفحه شخصی خود فعال بوده و با انشار استوری‌های مختلف، مورد توجه کاربران و هوادارانش قرار گرفته است.

42hkkckd

اوج فعالیت‌های او به انتشار چند فیلم و عکس در سالگرد قهرمانی بدون شکست او با استقلال بازمی‌گردد جایی که او با بازنشر ویدیوهایی از صحبت‌های پیشکسوتان استقلال مبنی بر مخالفت با حضورش روی نیمکت آبی‌ها، به نحوی بابت انتقادهایی که به او می‌شد، به پیشکسوتان این باشگاه کنایه زد.

 

xsuvu4vr

مجیدی در روزهای اخیر تصویری از خودش طی زمان حضور در کلباء را منتشر کرد که برای دیدار برابر تیم الشارجه، در استادیوم این تیم حضور داشته و روی نیمکتی نشسته که لوگو باشگاه شارجه نیز پشت سر او دیده می‌شود و همین موضوع نیز شایعاتی درباره احتمال حضور فرهاد در این تیم را افزایش داد.

علاوه بر این، او استوری‌های دیگری مانند دوچرخه‌سواری در خیابان‌های پاریس را نیز به اشتراک گذاشته بود و حالا در جدیدترین اقدام خود، تصویری از زمان حضور در اتحاد کلباء را منتشر کرده تا نشان دهد فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی و اینستاگرامش دارد.

didp2h5x

در شرایطی که شنیده می‌شود مجیدی پیشهاد جذابی از ادنوک لیگ امارات در دست دارد، باید دید بالاخره کدام باشگاه را برای مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد و اسطوره استقلالی‌ها راهی چه تیمی خواهد شد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار