کدخبر : 13086 تاریخ انتشار :
A

آقای میثاقی، آقای احمدی، بس است دیگر!

آقای میثاقی، آقای احمدی، بس است دیگر!

بر اساس شنیده‌ها، ویژه برنامه یورو به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی و با اجرای محمد حسین میثاقی و محمدرضا احمدی روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

به گزارش ورزش 360، مسابقات یورو ۲۰۲۴ با حضور ۲۴ تیم از تاریخ ۲۵ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳ در کشور آلمان برگزار خواهد شد. محمدرضا احمدی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد به‌زوی جزئیات ویژه‌برنامه شبکه سه اطلاع رسانی می‌شود.

بر اساس شنیده‌ها، ویژه برنامه یورو به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی و با اجرای محمد حسین میثاقی و محمدرضا احمدی روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. این یعنی با یک ترکیب تکراری مواجه هستیم.

این گروه، در سال‌های اخیر مسابقات جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را پوشش دادند اما نتیجه عملکردشان چنگی به دل نزد. سینه‌چاک عادل فردوسی‌پور نیستیم؛ اما مگر می‌توان الگویی که او در تولید ویژه‌برنامه‌های فوتبالی ترسیم کرد را از یاد برد؟ مثلا ویژه‌برنامه جام جهانی ۲۰۱۴ خاطرتان هست؟ متاسفانه با رفتن او، شاهد برنامه‌های متفاوت ورزشی نیستیم.

تلویزیون این روزها، مثل اغلب مواقع! حال خوشی ندارد و فوتبال می‌تواند هیجان را به آنتن برگرداند. طبعا بخش مهمی از این اتفاق، با یک ویژه‌برنامه جذاب و شاخص حاصل می‌شود که تیم مذکور، در این باره کارنامه‌ای موفق ندارد.

تازه، با وجود برنامه‌های متنوع اینترنتی، کار برای تلویزیون سخت‌تر هم شده و لزوم ایده‌های ناب‌تر بیش از همیشه احساس می‌شود. روز جمعه (۲۵ خرداد) مشخص خواهد شد که شبکه سه در این زمینه چند مرده حلاج است.

برخی رسانه‌ها عقیده دارند حمید محمدی گزینه‌ای بهتر برای اجرای ویژه برنامه یورو است. کسی که بعد از رفتن فردوسی‌پور، همکاری با فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش را رها کرد و یکی از مجریان گزارش ورزشی شبکه سه شد.

راستی، تلویزیون در زمینه گزارشگر هم دچار ضعف است و همین یکی دیگر از دغدغه‌های مهم علاقمندان به فوتبال محسوب می‎شود. شما چه نظری دارید؟

منبع برترین ها
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار