کدخبر : 13023 تاریخ انتشار :
A

طعنه ممبینی به دادکان: یکی از بازداشتی‌ها زمان او فعالیت می‌کرد!

طعنه ممبینی به دادکان: یکی از بازداشتی‌ها زمان او فعالیت می‌کرد!

مصاحبه طوفانی محمد دادکان بر علیه فدراسیون فوتبال باعث شد تا ممبینی امروز در جمع خبرنگاران به رییس سابق فدراسیون فوتبال کنایه بزند.

به گزارش ورزش 360، هدایت ممبینی در خصوص اظهارات یکی ار رؤسای پیشین فدراسیون فوتبال که به نوعی ارکان فدراسیون را زیر سوال برده بود، خاطرنشان کرد: به دوستان احترام می‌گذاریم و هر کسی می‌تواند نظرات شخصی‌اش را بگوید. فدراسیون فوتبال برای این فصل نیست و قدمت چندین ساله دارد.

چیز‌هایی در فوتبال ممکن است بوجود بیاید و نهاد‌های دیگری باید به اتفاقات خارج از فوتبال ورود کنند. یکی از افرادی که در مظان اتهام قرار دارد و بازداشت است در دوره یکی از این دوستان فعالیت کرده است. ممکن است انسان‌ها در مرحله‌ای باشند که تغییر رویه بدهند و تضمینی وجود ندارد که در گذشته یا الان مشکلی وجود نداشته باشد.

زمانی که در سازمان لیگ مسئولیت داشتم با یکی دو نفر برخورد شد. نهاد‌های نظارتی به این داستان‌ها ورود کرده‌اند و دادگاه نیز رأی می‌دهد. فدراسیون فوتبال از روز اول دادستان را همراهی کرده و همان‌طور که دیدید دوستان از کارشان تعلیق شده‌اند و اگر جرم‌شان ثابت شود، برخورد‌های سختی صورت می‌گیرد.

ممبینی در توضیح صحبت‌های علی خسروی و حواشی او، گفت: من در جزییات نیستم اما می‌دانم علی خسروی به کمیته اخلاق دعوت شده. قرار بود به حواشی دامن نزنند تا جو حواشی ملتهب نشود اما فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی برخورد قاطع خوبی داشتند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار