کدخبر : 12861 تاریخ انتشار :
A

قسمت دوم سریال جدایی بیرانوند از پرسپولیس

قسمت دوم سریال جدایی بیرانوند از پرسپولیس

بستن قراداد بالاتر یا پیوستن به تیم شهرستانی؟ این حواشی را علیرضا بیرانوند راه انداخته برای چی؟

به گزارش ورزش 360، با شروع فصل نقل و انتقالات باز هم حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند آغاز شده است. پیش از لیگ بیست و سوم بود که جدایی  علیرضا بیرانوند از پرسپولیس سر و صدای زیادی به پا کرد و ماجرای پیوستن او به استقلال تبدیل به سوژه اول رسانه‌های کشور شد. در هر صورت شرایط و اتفاقات طوری رقم خورد که این امر جامه حقیقت نپوشید و بیرو نیز با بستن قراردادی بالاتر در جمع سرخپوشان ماندنی شد و  ششمین قهرمانی خود را با این تیم تجربه کرد.

با این حال به نظر می رسد ماجراهای بیرو و پرسپولیس در حال تکرار بوده و سناریو جدایی او به مانند گذشته باز هم در حال کلید خوردن است. ظهر امروز خبرگزاری ایسنا در خبری مدعی شد که بندی در قرارداد بیرو با سرخپوشان وجود دارد که در صورت عدم پرداخت مطالبات ۱۲ میلیاردی او تا پایان خرداد، این بازیکن می‌تواند قرارداد خود به صورت یکطرفه فسخ کرده و جدا شود.

خبرگزاری برنا هم با اشاره به بند فسخ بیرو، از قرارداد شماره یک پرسپولیس با یک تیم شهرستانی گفته و مدعی شده که در صورت فسخ قرارداد با سرخپوشان، بیرانوند باید به این تیم شهرستانی بپیوندد و این موضوع کار او را در بستن قرارداد بالاتر با پرسپولیس با مشکل مواجه می‌کند. اما در صورت تسویه حساب کامل با بیرانوند در مهلت مقرر، او اجازه جدایی از سرخ‌ها را نخواهد داشت.

از طرفی بعضی رسانه‌ها هم از تسویه ۸۰ درصدی بیرانوند با پرسپولیس خبر داده و مدعی شده‌اند که چنین اخباری بازی رسانه‌ای بیرو به منظور بستن قراداد جدید با پرسپولیس بوده و او مبلغ بیشتری را از درویش طلب می‌کند.

هر چند که حنای بیرو در سریال تمام نشدنی جدایی او نزد بسیاری از هواداران پرسپولیس دیگر آنچنان رنگی نداشته و بسیاری معتقدند که او با بستن قراردادی گران تر در جمع سرخپوشان ماندنی خواهد شد. با این حال باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی انتظار ماجرای گلر شماره یک سرخپوشان را خواهد کشید؛ جدایی از پرسپولیس یا ماندن در تیم و بستن قراردادی بالاتر؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار