کدخبر : 12830 تاریخ انتشار :
A

عکس | مهدی رحمتی مانع هتریک مهدی طارمی شد!

عکس | مهدی رحمتی مانع هتریک مهدی طارمی شد!

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ با تکرار خاطره دربی ۸۳ نشان داد هیچ تغییری نکرده است!

به گزارش ورزش 360 مهدی طارمی ستاره تیم ملی در برابر هنگ کنگ بود که هت‌تریک کرد. انتظار هم از طارمی همین است که در هر مسابقه بدرخشد و برای تیم ملی گل بزند. او که نماینده ما در بالاترین سطح فوتبال دنیاست و از فصل بعد پیراهن اینترمیلان را به تن خواهد داشت.

اما در همین روز درخشش نیز طارمی، یکی از نقاط ضعف قدیمی‌اش را دوباره نشان داد تا ثابت کند خیلی در جهت پوشاندن ایرادات خود کار نمی‌کند. عیب و ایرادهایی که خیلی کم اتفاق می‌افتد اما می‌تواند آسیبی جبران ناپذیر به تیم بزند.

حتی اگر یک بازیکن معمولی بود باز مربیان باید به این جزئیات دقت کنند تا تیم متضرر نشود، چه رسد به اینکه پای مهدی طارمی با آن تاثیرگذاری و جایگاه در تیم ملی وسط باشد.

طارمی در این بازی در نیمه اول دو گل زد و برای زدن گل سوم با خودخواهی تیم ملی را از این امتیاز بزرگ در خانه حریف و برتری دوگله محروم کرد. همان صحنه‌ای که امین حزباوی آماده گشودن دروازه هنگ کنگ بود و طارمی بدون توجه به جاگیری و موقعیت عالی او در شرایط نامتعادل آمد و به توپ ضربه زد!

این علاقه طارمی به هت‌تریک در نیمه اول قبلاً هم سابقه داشت. هنوز هم که هنوز است خیلی از طرفداران پرسپولیس از دربی ۸۳ با حسرت یاد می‌کنند، تنها دربی که پرسپولیس امکان تکرار خاطره معروف سال ۵۲ را داشت.

جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ در دیدار برگشت لیگ پانزدهم حرفه‌ای پرسپولیس مقابل استقلال در همان نیمه اول با دو گل طارمی پیش بود که خطای عمران‌زاده روی بنگر توسط محسن ترکی در دقیقه ۴۰ پنالتی اعلام شد. آن موقع طارمی پنالتی زن پرسپولیس نبود ولی با خودخواهی و به قیمت عصبانی شدن بقیه توپ را برداشت تا خود هت‌تریک کند!

252477_914

آن ضربه را مهدی رحمتی گرفت و پرسپولیس برغم نمایش درخشان آن فصل، دو گل هم خورد تا بازی را در نهایت ۴-۲ ببرد. مسابقه‌ای که می‌توانست یک برتری یک طرفه به نفع شاگردان برانکو باشد و حتی با همین وضعیت هم حکم پایان کار پرویز مظلومی در استقلال را دستش داد!

حالا با گذشت ۸ سال و دو ماه از آن تاریخ دوباره مهدی طارمی در بازی برای یک تیم بزرگ مثل تیم ملی، در نیمه اول دو گل زده بود و می‌خواست هت‌تریک کند، اما باز هم فرصت را هدر داد و باز هم مسابقه ۴-۲ تمام شد و امیدواریم که این بار آخر باشد!

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار