کدخبر : 12816 تاریخ انتشار :
A

عکس| ژست خاص اوستون اورونوف؛ چه حسرتی می‌خورد استقلال

عکس| ژست خاص اوستون اورونوف؛ چه حسرتی می‌خورد استقلال

اوستون اورونوف گل دوم تیم ملی کشورش را به زیبایی هر چه تمام‌تر و با یک ضربه بغل پای زیبا وارد دروازه ترکمنستان کرد.

به گزارش ورزش 360، خرید پر سروصدا و زمستانی پرسپولیس که به نوعی سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر را نیز با گل‌های حساسش برای سرخ‌پوشان تغییر داد، این‌بار با پیراهن تیم ملی کشورش خبرساز شد؛ اوستون اورونوف نام بازیکنی است که قطعا استقلالی‌ها هر روز، بابت اینکه او را به راحتی از دست داده‌اند، افسوس می‌خورند.

دو تیم حاضر در گروه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در استادیوم بنیادکار به مصاف هم رفتند که تیم ملی ازبکستان موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود تیم ملی ترکمنستان عبور کند؛ مسابقه‌ای که دو ستاره سرخابی‌های تهران نقش مهمی در رقم خوردن نتیجه آن داشتند.

پس از آنکه ماشاریپوف ستاره استقلال پاس گل نخست تیمش را با یک ضربه کرنر تماشایی داد، نوبت به مهره کلیدی و تأثیرگذار پرسپولیس رسید تا او نیز یک گل فوق‌العاده زیبا را وارد دروازه میهمان کرد تا ازبک‌ها از حریف پیش بیفتند. یک گل دیدنی و شگفت‌انگیز که به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رسید.

در شرایطی که بازی با تساوی یک – یک در جریان بود، اوستون اورونوف در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با الدر شوموردوف، ستاره ازبک‌ها در سری آ ایتالیا یک و دو کرد و سپس ستاره پرسپولیس وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که با گلر ترکمنستان تک به تک شده بود، با یک ضربه فنی و بیرون پای تماشایی، بازی را 2 بر یک کرد.

اورونوف که با درخشش در پرسپولیس نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت، در شرایطی که با گلر ترکمنستان تک به تک شده بود و می‌توانست تصمیمات گوناگونی را برای زدن ضربه بگیرد، با یک شوت بیرون پای دیدنی دروازه حریف را باز کرد و با این گل زیبا تیمش را در آستانه پیروزی قرار داد که ازبک‌ها در ادامه به گل سوم رسیدند.

این بازیکن که قرار بود در نقل و انتقالات زمستانی راهی استقلال شود، به دلیل برخی ناهماهنگی‌های عجیب و غریب میان مدیران و کادرفنی آبی‌ها، راهی پرسپولیس شد و با 6 گلی که در لیگ به ثمر رساند، کاملا معادلات قهرمانی را تغییر داد تا جام از کف آبی‌ها رفته و به دیگر تیم پایتخت برسد.

اورونوف پس از آنکه دروازه ترکمستان را باز کرد، درست به مانند زمانی‌که برای پرسپولیس گلزنی می‌کند، مقداری شورت ورزشی خود را بالا داد و با احترام نظامی که همیشه به سبک و سیاق خود انجام می‌دهد، گلزنی برای تیم ملی کشورش را جشن گرفت.

تیم‌های ملی ایران و ازبکستان باید روز سه‌شنبه در آخرین دیدار از مرحله گروهی و برای کسب عنوان صدرنشین گروه در استادیوم آزادی به مصاف هم بروند. جدال اوستون اورونوف و جلال‌الدین ماشاریپوف با بازیکنان تیم ملی ایران در این مسابقه جذاب خواهد بود.

2

3

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار