کدخبر : 12783 تاریخ انتشار :
A

خط و نشان جلال‌الدین ماشاریپوف برای تیم‌ملی ایران

خط و نشان جلال‌الدین ماشاریپوف برای تیم‌ملی ایران

ماشاریپوف ستاره استقلال قبل از رویارویی با تیم‌ملی فوتبال ایران از روحیه خوب ازبک‌ها برای این مسابقه گفت.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی ازبکستان در حالی به مصاف ایران خواهد رفت که چند بازیکن این تیم برای فوتبال ما کاملاً شناخته شده هستند. جلال الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف در حال حاضر ستارگان استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شوند و عزیزبک آمانوف هم قبلاً سابقه بازی برای استقلال را داشته است.

بدون هیچ تردیدی بازیکنان ازبکستانی شاغل در لیگ ایران انگیزه بسیار زیادی دارند تا با تیم ملی کشورشان در ورزشگاه آزادی بهترین نمایش ممکن را برابر ایران از خود نشان بدهند و در این میان جلال الدین ماشاریپوف چند روز قبل حتی به نوعی محترمانه برای تیم مل ایران کری هم خواند.

ستاره ازبکستانی استقلال دو هفته قبل و پیش از پایان رقابت‌های لیگ برتر طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی به شرایط خوب تیم ملی کشورش اشاره کرد و در بخشی از صحبت‌های خود به خبرنگار ما گفت: «خیلی امیدوارم مقابل ایران نمایش مطلوبی ارائه کنیم.

ایران تیم قدرتمندی است اما فوتبال ازبکستان هم پیشرفت کرده و ما هم اکنون بهترین تیم ملی ازبکستان طی سال‌های اخیر هستیم. با همه قدرت در تهران مقابل ایران بازی می‌کنیم و به موفقیت ازبکستان نه تنها در این مسابقه بلکه جهت رسیدن به جام جهانی هم خیلی امید دارم.»

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار