کدخبر : 12770 تاریخ انتشار :
A

آیا رضا درویش از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟

آیا رضا درویش از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟

بسیاری عقیده داشتند جمله نسنجیده رضا درویش در برنامه فوتبال برتر باعث برکناری مدیرعامل قرمزها از این باشگاه می‌شود.

 حسین شهریاری اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس تغییری در پست مدیرعامل نخواهد داشت.

رئیس هیئت مدیره تکلیف درویش را روشن کرد

به گزارش ورزش 360، چند روز بعد از اظهارات رضا درویش در برنامه فوتبال برتر که جنجال زیادی را برانگیخت و عذرخواهی رضا درویش را هم به دنبال داشت، باشگاه پرسپولیس به این ماجرا واکنش نشان داد.

شهریاری، در گفت‌وگوی جدید خود، عنوان کرد: هیئت مدیره، اعضای تیم و مهمتر از همه، هواداران ما در طول فصل بارها نسبت به عملکرد از مدیریت باشگاه اعلام رضایت داشته و تکرار قهرمانی پرسپولیس بزرگ محصول ثبات و آرامش مدیریتی بوده و این همان چیزی است که به نظر می‌رسد رقبای ما را نگران کرده است.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس آنطور که باشگاه پرسپولیس نوشته، از رسانه‌های به ظاهر مستقلی که گرایش‌های رنگی دارند، خواست از حاشیه‌سازی برای پرطرفدارترین تیم ایران خودداری کنند.

او افزود: در چند روز گذشته بارها شنیده‌ایم که هواداران و رسانه‌های نزدیک به رقبای ما اعتراف کرده‌اند که یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس، ثبات و آرامش مدیریتی است. متاسفانه به جای آنکه ثبات و رفتارهای مدیریتی پرسپولیس را الگو قرار دهند با اظهارات بی اساس و جعلی، سعی می‌کنند به بهانه‌های مختلف، آرامش باشگاه ما را به هم بزنند. البته این تلاش‌ها راه به جایی نخواهد برد و ما با تمرکز کامل در حال آماده سازی تیم برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا هستیم.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار