کدخبر : 12754 تاریخ انتشار :
A

قهرمان لیگ در تیم قلعه نویی فقط یک نمانیده دارد

قهرمان لیگ در تیم قلعه نویی فقط یک نمانیده دارد

به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند تنها بازیکن پرسپولیس در ترکیب تیم ملی خواهد بود.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در دو بازی پیش‌روی تیم ملی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا تنها سه نماینده دارد.

علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها پرسپولیسی‌هایی بودند که فقط چند ساعت بعد از جشن قهرمانی در لیگ برتر به اردوی تیم ملی پیوستند.

با این حال مهدی ترابی به خاطر مسمومیت غذایی و سفرطولانی تیم ملی از این سفر منع شد و بازی با هنگ کنگ را از دست داد در حالی که با در نظر گرفتن مصدومیت محمد محبی شاید می‌توانست در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل هنگ کنگ به میدان برود.

از سوی دیگر محمدحسین کنعانی‌زادگان با وجود همراهی تیم ملی این مسابقه را به دلیل محرومیت از دست داده است و نمی تواند فردا به میدان برود.

با این حساب تنها علیرضا بیرانوند می‌تواند نماینده پرسپولیس در این مسابقه رسمی تیم ملی باشد که باید دید در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا امیر قلعه‌نویی به او میدان خواهد داد یا گزینه دیگری را در ترکیب قرار می‌دهد.

پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی لیگ برتر اعتقاد داشتند تیم‌شان می‌توانست نماینده‌های بیشتری در تیم ملی داشته باشد اما برخی ستاره‌های کارساز این تیم پا به سن گذاشته‌اند و برخی دیگر در طول فصل نوسان داشته‌اند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار