کدخبر : 12660 تاریخ انتشار :
A

روزهای متفاوت مهدی قایدی پس از شایعات مربوط به همسرش

روزهای متفاوت مهدی قایدی پس از شایعات مربوط به همسرش

مهدی قایدی متحول شده و روزهای خوبی را در فوتبال امارات سپری می‌کند.

ورزش 360- مهدی قایدی، ستاره ریز نقش فوتبال ایران، پس از اتمام رقابت‌های لیگ فوتبال امارات روزهای متفاوتی را سپری می‌کند. او که به طور قرضی عضوی از باشگاه اتحاد کلبا بود باید درباره مقصد بعدی‌اش تصمیم‌گیری کند ولی تا همینجا، مهدی یک فصل ایده‌آل که شاید بتوان گفت بهترین فصل فوتبالی‌اش بوده را سپری کرده است.

به گزارش ورزش 360، مهدی قایدی در شرایطی به روزهای اوجش در فوتبال برگشته که تا همین چندماه پیش درگیر شایعات عجیب و غریب مربوط به جدایی از همسرش، ستاره معصومی، بود. آن روزها عنوان می‌شد که این ستاره بوشهری ممکن است از لحاظ روحی به هم بریزد و نتواند تمرکز لازم را داشته باشد. برخلاف انتظار ولی قایدی حسابی متفاوت بود و درخشید. برای بررسی احوال مهدی قایدی پس از شایعات مربوط به جدایی از همسرش همین بس که بدانید این ستاره ایرانی در این فصل و در مجموع ۳۴ بازی برای اتحاد کلبا در لیگ برتر، لیگ‌کاپ و جام پادشاهی امارات موفق به‌ثبت ۱۶ گل شد و ۶ بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب اتحاد کلبا درخشید تا بهترین فصل فوتبالی خود را از حیث شمار گل زده در اتحاد کلبا پشت سر بگذارد. ضمن اینکه با ثبت چنین آماری او تبدیل شد به پنجمین گلزن برتر لیگ امارات.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار