کدخبر : 1258 تاریخ انتشار :
A
شرایط استقلال را با هیچ تیمی مقایسه نکنید؛

رضاوند: این وضعیت برای صدا و سیما بد است

رضاوند: این وضعیت برای صدا و سیما بد است

هافبک استقلال با انتقاد از رفتار برخی مجریان تلویزیون گفت: برای صدا و سیما بد است که از مجریانی خاص استفاده کند.

به گزارش ورزش 360، آرش رضاوند در خصوص تساوی استقلال در دربی گفت: در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و با یک اشتباه فردی گل خوردیم. تا جایی که بخاطر دارم پرسپولیس حتی یک کرنر هم نزد و هیچ اتفاقی روی دروازه ما نیفتد. یک موقعیت بلانکو داشت و مهرداد هم می‌توانست گل بزند اما نشد. متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های مان استفاده کنیم و نتیجه مساوی شد.

وی درباره برد سپاهان و نزدیک شدن به صدر جدول گفت: ۱۸ هفته باقی مانده و چیزی مشخص نیست و زود است تا در این رابطه صحبت کنیم. سپاهان تیم پرمهره‌ای است و آنها را نباید اصلا با تیم ما مقایسه کنید. مشخص است که آنها چقدر هزینه کرده‌اند.

هافبک استقلال تصریح کرد: ما در دربی دفاع آخر نداشتیم و صالح حردانی در این پست بازی کرد. نباید تیم ما را به تیم‌های دیگر قیاس کرد. بازی به بازی جلو می‌رویم و ۱۸ بازی هم باقی مانده است. این تساوی ما را از قهرمانی عقب نینداخته و اتفاق مهمی نیفتاده است.

رضاوند در پایان در خصوص رفتارهای مجریان صدا و سیما در قبال استقلال توضیح داد: رفتار مجریان تلوزیون بسیار زشت است و یکی دو بار هم نبوده که این اتفاق افتاده است. من اصلا آن مجری را نمی‌شناسم و گفتند به خود من هم طعنه زده است. برای صدا و سیما بد است که از این مجریان استفاده کند.

منبع برنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار