کدخبر : 12539 تاریخ انتشار :
A

عکس | ستاره مورد توجه پرسپولیس و استقلال در تمرینات تیم‌ملی

عکس | ستاره مورد توجه پرسپولیس و استقلال در تمرینات تیم‌ملی

جواد آقایی‌پور ستاره‌ای که در این تابستان مورد توجه دو تیم پرسپولیس و استقلال قرار گرفته با انگیزه بالا در اردوی تیم ملی حاضر شد.

به گزارش ورزش۳۶۰، جواد آقایی‌پور به همراه بازیکنان تیم ملی در هنگ‌کنگ حاضر شد و آماده دیدار با این تیم و حضور در پیراهن تیم ملی می‌شود.

جواد آقایی‌پور که پیش از این هم به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما در حال حاضر شرایط متفاوتی دارد، او با کسب تجربه بیشتر در لیگ برتر، گل‌های مهم و سرنوشت ساز، درخشش رفت و برگشت مقابل پرسپولیس و بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر اعتماد به نفس بیشتر و شرایط روحی روانی بهتری دارد و می‌تواند حضور موثری در تیم ملی داشته باشد.

آقایی پور با 9 گل در لیگ برتر ایران بازهم مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفت و در جمع ملی‌پوشان حاضر شد و شانس بالایی برای حضور چند دقیقه در تیم ملی خواهد داشت، او رقبای سرسختی در ترکیب تیم ملی دارد اما با توجه به انگیزه بالا و شرایط سنی خوبی که دارد می‌تواند در شروع کار خود تجربه خوبی از حضور در کنار ستاره های تیم ملی و حضور در اردوها به دست آورد.

ستاره استقلال خوزستان یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در مسیر بقا در لیگ برتر بود و مزد بازی‌های خوبش در ترکیب این تیم را با حضور در اردوی تیم ملی دریافت کرد.

تیم ملی ایران پنجشنبه به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت و باید دید این بازیکن جوان فرصت حضور در زمین پیدا می‌کند یا برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید بیشتر صبر کند.

24

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار