کدخبر : 12521 تاریخ انتشار :
A

آبی‌ها در انتظار؛ مدیرعامل جدید استقلال کیست؟

آبی‌ها در انتظار؛ مدیرعامل جدید استقلال کیست؟

بعد از نایب قهرمانی استقلال در لیگ که با اتفاقات و حواشی بسیاری همراه بود، قرار است به زودی ساختار مدیریت باشگاه نیز تغییر کند.

به گزارش ورزش۳۶۰، استقلال در فصلی که گذشت، عملکرد قابل‌قبولی داشت و آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند ۶۷ امتیاز به‌دست آورند اما با وجود ثبت میانگین ۲.۲۳ امتیاز از هر مسابقه، شاگردان جواد نکونام نتوانستند فصل را در قامت تیم قهرمان به پایان ببرند و با یک اختلاف امتیاز، عنوان برترین نایب‌قهرمان تاریخ را از آن خود کردند و با توجه به ناکامی به‌ثبت رسیده در جام حذفی و حذف در مرحله یک‌شانزدهم نهایی، فصل برای آبی‌ها بدون کسب جام به پایان رسید.

جواد نکونام امیدوار بود که بتواند به اولین سرمربی تاریخ استقلال تبدیل شود که در نخستین فصل سرمربیگری‌اش موفق به کسب جام قهرمانی لیگ برتر می‌شود اما با وجود آنکه آبی‌ها رکورددار صدرنشینی در لیگ بیست‌وسوم بودند، در ۳ هفته پایانی موقعیت خود در رتبه نخست را از دست دادند و همین مسئله باعث شد تا شاگردان نکونام در قامت تیم نایب‌قهرمان کار خود را پیش ببرند؛ هر چند که عنوان برترین خط دفاع و کمترین باخت به استقلال رسید اما این عناوین برای کسب عنوان قهرمانی کافی نبود!

صف‌آرایی غیرمنتظره موافقان و مخالفان نکونام!

سرمربی جوان اما باتجربه آبی‌ها در حالی سکان هدایت استقلال را پذیرفت که قراردادی ۳ ساله را با این تیم به امضا رساند. با وجود امضای قرارداد ۳ ساله، بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم، شرایط ویژه‌ای برای آینده کاری نکونام در استقلال به‌وجود آمده است. در حالی‌که مالکیت باشگاه استقلال در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته، در طول روزهای اخیر در صفحه مجازی هلدینگ خلیج‌فارس، کامنت‌های جنجالی‌ای در حمایت از ادامه همکاری با نکونام و یا قطع همکاری با او به‌ثبت رسیده و شرایط ویژه‌ای بعد از نایب‌قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌وسوم به‌وجود آمده است.

جلسه‌ای کوتاه اما با پایانی باز!

احمد شهریاری که سابقه مدیرعاملی صبای قم را در کارنامه خود دارد و گزینه اصلی ریاست هیات‌مدیره باشگاه استقلال است، در نقش نماینده هلدینگ خلیج‌فارس در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت است. بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم، شب گذشته شهریاری جلسه کوتاهی با جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت برگزار کرد اما با وجود طرح شایعات مختلف، این جلسه بدون جمع‌بندی خاصی به پایان رسیده و قرار است روز چهارشنبه، مجدداً نکونام دیداری با ارکان مدیریتی باشگاه استقلال داشته باشد؛ آن‌هم در حالی‌که هنوز ساختار مدیریتی آبی‌ها تکمیل نشده است!

در انتظار معارفه مدیرعامل جدید

مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس در نظر دارند تا روز یکشنبه بیستم خردادماه، مجمع باشگاه استقلال را با هدف تکمیل ساختار مدیریتی باشگاه برگزار کنند. در این‌باره گفته می‌شود که قرار است تغییر و تحولات چشمگیری در هیات‌مدیره باشگاه انجام شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، روز یکشنبه مدیرعامل جدید آبی‌پوشان پایتخت هم معرفی خواهد شد. با وجود شایعات ضدونقیض پیرامون آینده کاری نکونام، فعلاً سرنوشت ادامه حضور او در استقلال نامشخص است و گفته می‌شود بعد از مشخص‌شدن مدیرعامل جدید، قرار است تصمیم‌گیری نهایی در این‌باره انجام شود.

 

منبع فوتبال۳۶۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار