کدخبر : 1252 تاریخ انتشار :
A
فدراسیون ایران از سوی AFC جریمه شد

کتمان حقیقت درباره مالکیت وزارت اقتصاد بر پرسپولیس

کتمان حقیقت درباره مالکیت وزارت اقتصاد بر پرسپولیس

عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای از ماجرای کتمان حقیقت درباره مالکیت وزارت اقتصاد بر پرسپولیس پرده برداشت.

به گزارش ورزش 360، سال گذشته و بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بر سر صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس هم بحث‌هایی وجود داشت. در آن زمان گفته شد که وزارت ورزش نامه‌ای را زده و اعلام کرده مالکیت پرسپولیس به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شده و همین نامه در سامانه مربوط به صدور مجوز حرفه‌‌ای هم ثبت شده است.

حالا بعد از حدود یکسال از گذشت زمان درج این نامه حالا کاظم اولیایی عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در این خصوص به اظهارنظر پرداخته و نامه مذکور را خلاف واقع توصیف کرده است.

اولیایی در گفت وگوی اخیر خود در این باره بیان کرد: «متاسفانه مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس پابرجا است. سال گذشته خلاف واقع گفتند که پرسپولیس به وزارت اقتصاد واگذار شده است. نامه ای از دولت آوردند که یکی از دو تیم به وزارت ورزش و یکی به وزارت اقتصاد داده شود. وزارت ورزش اما به گونه ای ابلاغ کرد که این موضوع انجام شده اما بعدا از سوی وزارت اقتصاد گفتند که اینطور نیست.»

او افزود:«همان زمان هم برای ما مثل روز روشن بود که واگذاری مالکیت صورت نگرفته؛ ما همین نامه خلاف واقع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ کردیم و مسئولیت آن با وزارت ورزش بود. مثل سال‌های قبل نیز فدراسیون ایران را جریمه کردند و گفتند که باید در این خصوص اطلاع می‌دادند.»

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار