کدخبر : 12516 تاریخ انتشار :
A

خداحافظی گلر سابق پرسپولیس از فوتبال

خداحافظی گلر سابق پرسپولیس از فوتبال

شهاب گردان سنگربان سابق تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس که این فصل در فولاد حضور داشت از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش ورزش۳۶۰، شهاب گردان، دروازه‌بان باسابقه فوتبال ایران، پس از پایان بازی تیم‌های فولاد و نساجی در هفته پایانی لیگ برتر که با بقای تیمش در لیگ برتر همراه شد، چهار گوشه زمین را بوسید و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

گردان در طول دوران حرفه‌ای خود در تیم‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، ذوب‌آهن و سپاهان به میدان رفت و در مقطعی با توجه به درخششی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشت، توسط افشین قطبی به تیم ملی دعوت شد تا با حضور در جمع ملی‌پوشان نیز تجربیات ارزشمندی کسب کند.

    او که سابقه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی با سپاهان را دارد و همراه با ذوب‌آهن نیز نایب قهرمان آسیا شده است، در نهایت در استادیومی فوتبال خود را به پایان رساند که کارش را از همانجا آغاز کرده بود.

گردان امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما در خصوص فصل دشواری که فولاد پشت سر گذاشت صحبت کرد و حس و حال خود را در روز خداحافظی از فوتبال بیان کرد. او همچنین درباره حاشیه‌هایی که بین سرمربی سابقش (جواد نکونام) و تیم سابقش (پرسپولیس) وجود داشت نیز اظهارنظر کرد و گفت از نظر او پرسپولیس شایسته قهرمانی بوده است.

2

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار