کدخبر : 12445 تاریخ انتشار :
A

واکنش جنجالی رامین رضائیان به عدم حضور در لیست تیم ملی

واکنش جنجالی رامین رضائیان به عدم حضور در لیست تیم ملی

رامین رضائیان با انتشار یک پست ناراحتی خود درباره عدم حضورش نامش در لیست تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش 360، عدم دعوت از رامین رضائیان برای حضور در اردوی تیم ملی و دو بازی مقدماتی جام جهانی برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان در حالی اتفاق افتاد که این بازیکن نمایش درخشانی در آخرین بازی فصل مقابل شمس آذر داشت. رضائیان به زیبایی زننده گل‌های اول و دوم سپاهان بود، پاس گل سوم تیمش را مهندسی کرد و توپ را در دهانه دروازه خالی به اعرابی رساند و درنهایت گل چهارم را هم خودش زد تا فصل بیست و سوم لیگ برتر را به شکلی باورنکردنی و رویایی تمام کرده باشد و با روحیه بالا در انتظار اعلام لیست تیم ملی بنشیند.

با این حال امیر قلعه‌نویی به نظر می‌رسد از قبل تصمیم خود را گرفته بود و بدون توجه به عملکرد رضائیان در هفته پایانی، صالح حردانی و آریا یوسفی را برای حضور در پست دفاع راست فراخوانده است. این در حالی است که صادق محرمی هم به دلیل مصدومیت در این اردو حضور ندارد.

تصمیم امیر قلعه‌نویی حالا ساعاتی پس از اعلام فهرست 26 نفره تیم ملی با واکنش رامین رضائیان مواجه شده و او با انتشار یک پست اینستاگرامی تاکید کرده که از تلاش برای بازگشت به لیست تیم ملی دست نمی‌کشد.

او در پست خود نوشته:« خیلی خوشحالم بابت اینکه در تمام عمر فوتبالیم همیشه با خدای خودم معامله کردم و هیچ وقت از بنده خدا هیچی نخواستم و نخواهم خواست و همیشه با تمام وجودم سعی کردم در مسیر درست حرکت کنم. من با افتخار یک جنگجو هستم و همیشه با عشق و جون و دلم برای هدفم میجنگم. اره برای من سن یک عدد است و این حرفمو میخوام سال ها بارفتارم و فوتبالم به همه ثابت کنم. آرزوی حال خوب برای تمام مردم شریف سرزمینم.»

یکی از پروژه‌های سنگین امیر قلعه‌نویی در تیم ملی جوان‌سازی و پایین آوردن سن بازیکنان تیم ملی است که باید دید چطور از پس انجام این ماموریت دشوار برخواهد آمد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار