کدخبر : 12439 تاریخ انتشار :
A

اصلا شوخی خوبی نبود امیر خان قلعه نویی!

اصلا شوخی خوبی نبود امیر خان قلعه نویی!

از شب گذشته که فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی منتشر شد، تا همین الان برای تعدادی از انتخاب‌های کادرفنی تیم ملی دنبال متر و معیار و منطق می‌گشتیم و در آخر پیدا نکردیم!

به گزارش ورزش 360، مربیان تیم ملی هم گویا فکر می‌کردند چون همه توجه فوتبال ایران به مسابقات هفته آخر لیگ و قهرمانی پرسپولیس و نایب‌قهرمانی استقلال و حواشی مربوط به آن است، کسی از آنها درباره لیست سوال نمی‌کند.

ولی ما با علم به اینکه می‌دانیم سرمربی حق دارد بازیکنان مدنظرش را دعوت کند و هر لیستی با انتقاد و بحث همراه خواهد بود باید نقد خود را مطرح کنیم.

در تیم ملی انگار در همان است و روی همان پاشنه می‌چرخد! برای ملی‌پوش شدن عارف غلامی که مدت‌ها در ایران تیم نداشت و بعد برای فوتبال بازی کردن راهی لیگ ناشناخته و عجیب و غریب بوسنی و هرزگووین شد، هیچ دلیل فنی قانع‌کننده‌ای وجود ندارد و هر کار کردیم نتوانستیم تعجب نکنیم!

غلامی در این کشور در ۷ بازی به میدان رفت و عملکرد خاصی نداشت و در ۶ بازی دیگر نیز در اسکواد تیمش نبود. اما حالا در آستانه شروع نقل و انتقالات تابستانی، به یک‌باره به تیم ملی ایران دعوت می‌شود.

سعید مهری! بعد از ماجراهای عجیب و غریب قراردادش در نیم فصل اول با استقلال، در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا شد و به لیگ قبرس رفت تا در آپوئل دوباره شاگرد ساپینتو شود. او در آنجا با این باشگاه قهرمان شد اما در بسیاری از بازی‌ها نیمکت نشین بود یا به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و درخشش خاصی نداشت. دعوت او به تیم ملی هم در شرایطی که به تعداد کافی بازیکنان با شرایط آمادگی بهتر در لیگ خودمان وجود داشت، عجیب است

الله‌یار صیادمنش؛ او‌ بازیکن مستعدی است اما آمار درخشانی از خود بر جای نگذاشته و بعد از دوران ناموفق در هال‌سیتی انگلیس راهی بلژیک شد و آنجا دستاوردی نداشت ولی هنوز ملی‌پوش است. 

حسین حسینی به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ ( حداقل از نظر آمار به عنوان نفر دوم) چرا نباید دعوت شود؟

دعوت نشدن رامین رضاییان اگر با منطق جوانگرایی اتفاق افتاده باشد، حتی با وجود آماره خیره‌کننده اخیر او قابل دفاع است، بالاخره یک روز باید جوان‌ها وارد چرخه شوند! امااگر رضاییان دعوت نمی‌شود، شجاع خلیل‌زاده هم نباید در لیست تیم ملی حضور داشته باشد.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار